wie ook rond 17/18 haar nod?

hoi meiden

het is vandaag de 14de wat is het moeilijk om te wachten om te teste
maar volgens mij heeft het geen nut om nu al te gaan testen denk ik he!!!!!!!
wachten duurt zo lang

groetjes

hallo allemaal,

Ik zit ook op het wachtbankje....(NOD  16e)  Nog 2 dagen en dan....hopelijk geen rode duiveltjes. We wachten wat af. Alle meiden rond deze tijd, veel succes!

Volgens mij heeft iedereen zw-kwaaltjes.
Als je nu pas veel last hebt van slijm, heb je dan nu pas je ei? Dit is mijn eerste ronde dus ken mijn cyclus niet maar had keurig rond de 14e dag wat steken in mijn buik, iets meer afscheiding dan normaal dus dacht, dit is mijn ei maar nu had ik gister ineens veel slijm, draderig, helder enzo (sorry, lekker smakelijk...) Wie weet wat dit nu weer is?

Ben benieuwd allemaal.

groetjes,

Hallo meiden,

Ik heb mijn NOD ergens rond de 19e. We hebben al twee zoontjes van 3 en bijna 2, en dit is voor mij de 2e ronde.

Ik durf me eigenlijk niet meer op mijn verschijnselen te vertrouwen omdat het de vorige keer niet raak is. We zien het wel, we zijn immers net begonnen.

Ik zal deze week voor iedereen duimen !!!!!!

Groetjes,
Liene

Tja, en die van mijn is ergens tussen 16 en 23 november. Helemaal vaag en onduidelijk dus...Maar ja, afwachten he!!!

hoi wachtmeiden!!!!

Ja ik verwacht mijn NOD ook rond de 17e, maar ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee. De eerste cyclus was 5 weken toen 8 weken (ben toen best voor de gek gehouden door moedetje natuur) en nu op de 17e zit ik weer op 8 weken.
In  oktober niet echt geklust maar de laatste 2 weken wel weer.

Ik ga dus lekker met jullie op de wachtbank zitten, gezellig!!!!!!!!!

hoi wachtende meiden
pfffff kon je maar weten of je weer ronde veder kan of niet hier word je gewoon moe van
ik heb 7jaar spiraal gehad dus moet gewoon me lijf weer leren kennen
en weet ook niet veel meer van me vorige zwangerschap maar dat is al 9jaar geleden
wachtse dames groetjes maaike

Hoi hoi!

ik heb ook rond de 17e nod. maar heb vandaag ineens last van krampen in de buik, denk dat die duiveltjes toch gaan komen morgen ofzo! maar goed, we blijven hopen.
Zit nog maar in de eerste ronde en heb ruim 15 jaar de pil geslikt!
Succes allemaal rond deze dagen.

Groetjes,
Anneke

hoi meiden

ik ga alweer een ronde verder ik ben nooit op de dag de 18 mijn
en deze keer precies de 18de
ga nu mijn 8e ronde in

succes voor degene die nog geen nod heeft
groetjes

Terug
Bovenaan