Wie ook rond 5 juli meest vruchtbare dag ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

Hallo allemaal,

Ook ik heb ergens tussen 4 en7 juli mijn ei.

Ik ben   nu voor ronde 9 bezig en na8 x regelmatig in één keer 5 dagen   overtijd. En jahelaas toch weer de RD grrrrrrr,

Maar, weetnu natuurlijk niet wanneer mijn ei   is

veel wiebelen dus   hahaha

gr. nina

Nou dames we gaan ervoor he, volgende week!!! ha ha haha.... succes

Ik heb volgens de site van predictor ook 5 juli de meest vruchtbare dag. Dat wordt dus klussen volgende week. Wat naar nou...  

Hoi ,

Ik ben in mei gestopt met de pil en ben 21 juni voor het eerst ongesteld geworden zonder de pil.
Mijn eisprong heb ik ook op 5 juli.
Dit is eigenlijk mijn eerste echte ronde.
De vorige keer moest mijn lichaam even ontpillen.
Dus dat tel ik eigenlijk niet mee.

Groetjes Jessica

Dag meiden

Nou ik denk dat ik vandaag of morgen mijn eisprong krijg. Heb nu een beetje last van mijn onderbuik dus dat geeft aan dat mijn eisprong ieder moment kan plaatsvinden. Hoe is het nu bij jullie zijn er ook wat die daar last van hebben.

Succes met klussen.

Liefs Sharine

Hallo meiden,

Ook bij mij begint het te rommelen. Heb al de hele middag  een zeurderig gevoel in mijn buik.... Spannend!!! Hoe gaat het verder bij jullie?

Liefs,
Sara

Hoi Sara

Gistermiddag was de pijn al weer weg. Normaal heb ik er wel 3 dagen last van en nu niet. Wel wat last van mijn onderrug als ik te lang zit.

Liefs Sharine

Ik had ook rond 5 juli mijn Eisprong, ik denk dat ik hem 4 juli heb gehad... tenminste zo voelde het. 3 en 4 juli onder buikpijn.

Lekker geklust, en nou afwachten , heb nergens last van en voel me prima, het enigste wat ik heb, is heel erg onsmakelijk namelijk, ongeveer 1 keer per dag, komt er een hele dikke lange slijm sliert uit mijn vagina, wie heeft dit ook, of kan mij vertellen wat het is??

Heeft het met de eisprong te maken ofzo??? Het is heel dik, en erg vast aan elkaar, wit van kleur, sorry voor het onsmakelijke gedeelte...

Ik  hoor graag of jullie mij kunnen helpen

Terug
Bovenaan