Wie ook tussen de 12e en 18e augustus NOD?

A

Anoniem

Guest
Hello,

Wie heeft er ook rond deze datum NOD?
Ik weet het zelf niet precies, maar als ik van mijn langste cyclus uitga, dan heb ik de 18e mijn nod en bij een cyclus van 28 dgn heb ik hem zondag al!!
Spannend!!!
Als ik niet ongi word dan ga ik de 19e testen (als ik dat volhoud!)

Kus, Es

hey esther,

ja ik ook,12/17augustus,vind het weer erg spannend worden.
ik zit nu in ronde 7 en jij??

xxx

Hey Mier,

Ik zit in de 3e ronde, maar hoop toch wel heel erg dat het raak is!
Ik heb een ander gevoel dan vorige maand waarin ik zeker was dat het niet raak was!
Ik heb de gedurende de hele dag een beetje kliene krampjes in mijn onderbuik (heb er geen last van hoor, maar ik voel ze wel)
Verder nergens last van behalve van mijn darmen.....
En jij??

xx Es

spannend weer,ik heb nergens last van,soms weleens buipijn maar komt van de zenuwen denk
ik hoop echt dat het dit x ook raak is bij mij,het is alweer de 7e ronde (weet ook dat het niet superlang is maar toch)

gaan duimen voor elkaar

xxx

Ja ik ga voor je duimen, 7 maanden is misschien voor sommige onder ons niet lang, maar voor jezelf wel want je wil toch al wel 7 maanden zwanger worden!!
Helemaal niets geen klachten?? Nou, dat zou een mooie zwangerscap zijn, hahaha...
Nou, ik houd je op de hoogte, jij mij ook??

xx Es

ja we gaan FLINK duimen voor elkaar
elke maand is te lang voor iedereen,en nu in ronde 7
we houden elkaar op de hoogte
het zal idd een mooie zwangerschap zijn,maar hoop toch stiekem dat ik misselijk wordt en zere borsten krijg want dan heb je tenminste zoiets van ja ik kan zwanger zijn,snap je??

xxx

ja, dat kan ik me voorstellen, beter een paar klachtjes en zekerheid, dan in onzekerheid! haha... Wanneer ga je testen als je niet ongi wordt??

xx

eerst maar eens wachten voordat ik niet ongi wordt want elke x als ik denk dan moet ik ongi worden,dan wordt ik het elke x eerder,dus vandaar dat ik hem zo ruim genomen heb,dus a.s zondag is 25dagen,woensdag 28dagen dus daar ga ik zoiezo op wachten.
en jij??eind volgende week toch??

xxx

Terug
Bovenaan