Wie ook tussen de 12e en 18e augustus NOD?

Hallo Es,

Ik hoop het echt hoor, dit is nu idd. de 10e ronde voor ons....ja ik zou echt echt teleurgesteld zijn als mijn ongi nu kwam.

Hoi dames.
Ik wil jullie echt niet ontmoedigen,maar de klachten die jullie   beschrijven had ik vorige maand ook echt allemaal.
Vrijdags wat rozzige afscheiding,en vollere en zere borsten,en met vlagen misselijk,en ook af en toe wat krampen,dus ik dacht ,nou is het raak,zal vast wel innesteling zijn,dus kreeg echt goede hoop,dus testen,maar nee hoor,woensdag werd ik gewoon ongi.
Ik hoop voor jullie dat het echt raak is deze maand.
Ik moet ongeveer de 14e of de 15e ongi worden,en heb nou nog nergens last van dus wie weet,is het bij mij wel het omgekeerde het geval!
Ik wens jullie veel succes met wachten en maar hopen op een POSITIEVE test,ik duim voor iedereen.

liefs Mexx-Ann

Hai Mexx-Ann,

Dat zal ook wel, maar je probeert toch iedere maand wat houvast te zoeken he.... Maar goed, ik heb eigenlijk ook geen duidelijke klachten dus het zal wel niets zijn... ik hoop het gewoon zo (en mijn vriend ook) diebelt me iedere dag op om te vragen of ik me al zwanger voel, haha....
We moeten toch maar ff afwachten, we zien het wel!!

Jij ook heel veel succes en hopenlijk zijn we allemaal klachtenvrij zwanger!

Liefs, Es

Hallo Mexx-ann, ik weet het dat het ook niks kan betekenen. Je lichaam is een raar iets dat je zo voor de gek kan houden. Heb het zelf ook al veel vaker gehad, maar werd ook steeds weer ongi. Zit nu in de 10e ronde en ja ik hoop ook gewoon dat het raak is, maar je weet het nooit. Ik schrijf gewoon hier wat ik voel aan kwaaltjes, zodat je kunt vergelijken met de anderen. Ik weet dat het ook dat het bij iedereen anders is, maar vind het gewoon fijn om het erover te hebben. Maar je hebt helemaal gelijk hoor, het hoeft allemaal niks te zeggen. Ik ga er ook niet van uit dat het zo is, maar hoop hebben we allemaal en ik ook. En ja je kunt ook alleen maar afwachten tot aan je nod.

Liefs Yvonne

Hier nog eentje met een naderende nod.

Ik kan vanaf nu iedere dag ongie worden of beginnen met ongi worden. Bij mij gaat dat heel geleidelijk aan. Mijn kortste cyclus is 24 dagen dus dan zou  zaterdag mijn NOD zijn als ik 28 dagen reken heb ik woensdag mijn nod en als ik van 32 dagen uitga pas zondag 19 augustus mijn nod.

Hmmmmmm mijn voorgevoeld zegt vanaf vandaag dat het weer niet raak is deze ronde.
Rugpijnen depri dus....ben bang dat ik morgen de rd's op bezoek krijg. Dat ze maar eens een keertje weg blijven bij ons allemaal.

Ik blijf  natuurlijk duimen voor iedereen.

x-vlinder

Hallo vlinder, spannend he als je afwachting bent. Ik heb ook altijd pas als mijn NOD is het gevoel dat het niet raak is. De periode ervoor twijfel ik altijd heel erg. Nou laten we voor ons allemaal blijven duimen!!!

Liefs Yvonne

Herken het helemaal. Ben de hele week al overtuigd geweest dat het raak is tot gisteren/vandaag. Echt een ' ik ga ongie worden' gevoel. Balan balen balen.

Jij ook veel succes...we blijven duimen!

x-vlinder

Ja dat is echt balen iedere keer weer! Maar de verrassing zal dan wel groter zijn als het toch raak zou zijn he? Laten we dat maar hopen, want de hoop blijft tot het eind toe! Jij  ook veel succes hoor!!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan