wie ook voor 2de kindje of meer?

he meiden, wie zijn ook zwanger van een 2de of meer?

wij zijn zwanger van ons 2de kindje, we hebben een dochter van bijna 3 en we waren ander half jaar bezig. en 2 miskramen gehad .na ziekenhuis onderzoeken en blijven proberen zijn we eindelijk zwanger .

enigste wat ik heb is zeurende pijn in me buik en veel darm krampen, dit had ik niet bij onze dochter, en ben vaak ziek, dus echt keel pijn misselijk, soms overgeven.

wie heeft dit ook, en zijn/waren jullie ook beetje bang dat het misschien fout gaat/ging?

lijkt me leuk onze ervaring te delen.

gr mama van sharon
 
ik ben zwanger van de derde
onze oudste is bijna 6 en de jongste is net 3
ik ben in een maand tijd al 2 keer goed verkouden geweest en ja voel me dan ook niet best
heb sinds gister eigenlijk echt dat ik me goed voel en ik weer trek krijg in lekker eten
(koeken en zo)
en ja bang dat het fout kan gaan zit er ook wel bij mij in maar ik blijf meestal aan de positieve dingen denken en aan het goed gaan
(ik heb al een kinderwagen en box en ja het ledikantje van de andere 2 meiden hebben we ook nog staan dus baby tijd is eigenlijk hier heel de tijd aanwezig dus negatief kan ik niet zijn)
 
zwanger van de 4e; heb er 1 van 8, 1 van 5, en 1 van 2,5, en een stiefzoon van 8, dus bij elkaar opgeteld komt de 5e er aan (A)

Ergens in het achterhoofd wel dat het mis kan gaan, maar blijf wel positief denken, dus ben lekker op het net aan het snuffelen naar bv geboorte kaartjes, namen, kinderwagens, ledikantje hoeft niet; staat er nog :p maar dat soort dingen dus....
En niet vergeten he; de geest heeft een grote invloed op het lichaam als dat we denken ;-)
 
he meiden, leuk dat jullie reageren,

ik ben nog met niks bezig alleen onze dochters nieuwe kamer klaar maken en een bed voor haar kopen zodat de baby in haar oude kamer kan, daar staat alles, leukste is dat je alles al hebt enigste is een kinder wagen, die oude van ons is weg want die hadden we gekregen en wa sniet fijn, 4 luchtbanden en geen zwenk wieltjes, dus ben aan het bedenken of ik marktplaats doe of dat ik bij neckerman 1 gaat halen. vriendin van me heeft die en hij is heel prettig.

misschien iemand een tip?

willen jullie weten wat het wordt of ook lekker verassing, van onze dochter wisten we het ook niet en we willen het nu ook niet weten. enigste is dat we nog in een discussie ( gezonde) zitten of we thuis bevallen of in het ziekenhuis, ik wil graag thuis me man ziekenhuis, vanwege toen de bevalling bij me dochter ook thuis wilde bevallen en toch op het laatst tijdens de bevalling met spoed naar het ziekehuis moest.
maja zonder een medische verklaring van de gyn/verloskundige kost het ons geld om in het ziekenhuis.

wat zouden jullie doen?
 
zwanger van derde kindje. En het is overduidelijk zwaarder dan bij de eerste 2. Langer en meer misselijk geweest de eerste maanden tot 4 maanden ongeveer. Verder ben ik al van januarie verkouden vooral een hoest op me keel die er nog een beetje zit. verkoudheid is nu wel ver over maar moet soms nog snuiten. Heb ook wel eens last van darmkrampen maar niet dat ik me er zorgen over maak. Heb wel is een miskraam gehad maar toen had ik echt menstruatie krampen. Heb nu ook wel is zeurende onderbuik en onderrug, maar ja... weet eigenlijk niet. Maak me er geen zorgen over. Kan ook van je darmen zijn of overbelast. UIt de beroertste zwangerschappen kunnen hele gezonde kindjes geboren worden. Goed naar je lichaam luisteren. Je kunt altijd de huisarts bellen als je je echt zorgen maakt.

Hopelijk voel je je snel beter

groetjes
 
thnx, heb heel de dag door darm krampen, en dat is al een week lang, dus ja volgende week dinsdag moet ik toch weer naar het ziekenhuis, naar de gynocoloog dus ja, vraag ik het ff aan haar of het er mee temaken heeft of dat het komt dat ik meer eet, dan normaal.
 
Ook ik ben zwanger van de 3e en deze keer ga ik als een speertje...Bij de eerste 2 veel problemen met bekken instabiliteit super misselijk en een zwangerschapsdepressie en daarna ook nog. Nu wat last van mn darmen en wat moe maar verder helemaal NIKS...wist niet dat zw zijn leuk kon zijn. Misschien scheelt het dat het deze keer een meisje is...heb al 2 knullen van 6 en bijna 4. Dit weekend gaan we beginnen met verven (lees mijn man gaat dit doen) en de 16e komt onze kamer!!! Omdat het een meid is kunnen we nu lekker gaan shoppen maar het is nog even wennen deze roze wolk :)
iedereen succes met alle kwaaltjes en ik moet wel toegeven dat ik elke dag een glas roosvicee laxo drink misschien helpt dit een beetje en af en toe ook laxeermiddellen nodig heb hoor.
groetjes
 
nou de stoelgang is wel goed, alleen heb zo kramp er van., voor heen was het om de 2 dagen ongeveer naar de wc en nu elke ochtend 3 keer, met kramp dus ja, en ik eet echt niks bijzonders meer.
 
Terug
Bovenaan