wie ook voor 2de kindje of meer?

hier is de 2e op komst.. sharon is nu 3.5 jaar en als de kleine er is is ze dan 4 jaar!
We zijn nog bezig met Sharon der kamer op zolder aan het maken... zondag gaan we behangen en krijgt het eindelijk een beetje vorm en daarna ga ik pas aan de babykamer beginnen...

Hier heb ik ook af en toe last van stoelgang, maar nu ik goed drink en veel loop gaat het stukken beter!
 
he meis, leuk joh jou dochtertje ook sharon heet, haha onze dochter is dan 3 en half als de kleine wordt geboren, dus scheelt ene half jaartje met die van jou.

de stolegang gat nu redelijk en nog af en toe last van krampen, maja ik wordt beetje moe van me dochter aangezien ze niet naar me wilt luisteren als ze moe wordt, dus ja kost me veel energie, als ze slaat,schreeuwt en kopstoten geeft.

wij zijn ook nog bezig met sharon der nieuwe kamer, moet nog gestuukt en behangen worden en verven.

 
hier zwanger van de 4e, heb al een zoon van 8, en 2 meiden van 5 en 3. deze zwangerschap wel als het zwaarst ervaren hoor, heb nl de hele zw bleodarmoede gehad dus alles koste me extra energie en met drie die rondlopen is rusten vaak uit den boze.
buikkrampen niet gehad maar ja zegt natuurlijk niets wnat elk lichaam is anderd, wel moeite met stoelgang maar ja komt door ijzerkuren.
baby komt eerst bij ons op kamer dus iederen izt nog waar die zit en er wordt niks verbouwd, hopelijk in de zomer een dakkapel erop. geniet van je zwangerschap meid, hopelijk heb je verder een fijne zw zonder kwaaltjes
 
he lorena, dit is onze 2de kindje en ja weinig kwaaltjes maja had ik bij onze dochter ook, enigste is veel pijn in me borsten , en s avonds heel erg koud en veel eten, liefst broodje met spiegel ei,

bij de zwangerschap van onze dochter had ik alleen last van misselijkheid met koken verders nergens last van heel de zwangerschap niet, kon op de laatste dag zelf nog bukken en wat dan ook,

enigste waar ik bang voor ben is dat ik aan het eind van me zwangerschap nierbekken ontsteking krijg , want dat heb ik dus wel gehad bij onze dochter met weeen gepaard dus was niet echt prattig, naja achter af was de bevalling wel makkelijk want tijden de weeen was ik of aan het bellen, msnen, maja had geen pijn vanwege dat ik daar voor die nierbekken omtsteking heb gehad, en die doen nog veel meer pijn.


gelukkig krijg ik me oude verloskundige weer dus ik ga zeker aan haar vragen hoe en wat.

gr
 
he dat is zeker vervelend maar weet je elke zwangerschap is toch anders dus hoop voor je dat je nu geen last krijgt van je nierbekken, geniet van je zw met weining kwaaltjes, heerlijk toch
 
is idd grappig dat onze dochter allebei Sharon heten en 3 jaar zijn hihi..
dat peuterpuber is ook wat he... weet het.... nog ff volhouden en goed disipline dan komt het wel goed hihi... maar het is idd een beetje pittig dat erbij te hebben nu dat we zwanger zijn!

Fijn dat het nu beter gaat met de stoelgang!
 
he inkie nou zou helemaal toevallig zijn als we in de buurt wonen maja dat zal wel niet hahahah, zal wel heel wrapampt zijn,

gelukkig gaat op dit moment goed, ben s avonds wel kapot,( ken je na gaan ben pas 5 weken) maja dit was ik al voor dat ik zwanger was, dus ik ga het gewoon rustig aan doen in die zin gewoon em ding doen , en ziet het wel.

gr
 
Terug
Bovenaan