Wie ook voor de eerste?

hoi hoi,

ik ben susanne, word over 2 weken 25 en wij zitten nu in de 1e ronde voor ons 1e kindje!
hoop dat we allemaal snel goed nieuws te melden hebben!

susanne

Hallo,

Wij zijn ook bezig voor het 1e hummeltje, ondertussen al meerdere rondes voorbij zien komen.

Zelf ben ik 18 jaar, jullie zullen wel denken zo jong? Maar is een bewuste keuze. Mijn vader is 67 en tja .. Ik wil wel dat hij de kleine nog kan zien opgroeien. Heb 2 oudere zussen maar die willen niet aan kinderen denken

Inprincipe is het ook een kinderwens, ik wil het al vanaf mijn 12e maar gelukkig besefte ik toen ook dat ik veel te jong was! Ondertussen ga ik bijna mijn nieuwe huisje betrekken met mijn vriend (bijna 25) en hij is er helemaal klaar voor en ik ook.
Na veel getwijfel en goed nadenken zijn we er samen uit gekomen. We hebben gekeken naar financieel, opleiding, werk en vrije tijd.

Heb ook op   school goed geinformeerd. En mijn vriend en ik zijn tot de conclusie gekomen mochten de soldaatjes nu goed hun werk doen dat ik een jaar een tussenstop maak met mijn opleiding en daarna de avondschool ga doen zodat de kleine niet naar een oppas hoeft.

Iedereen heel veel klusplezier en moge het voor iedereen snel raak zijn!!

Liefs.

Haai! Ook wij zijn 'bezig' voor de eerste. Zitten nu in de tweede ronde. Vind het wel spannend allemaal hoor! Aan de ene kant hoop ik dat het snel raak is, aan de andere kant ben ik soms 'bang' dat het langer zal duren (geen idee waarom ik dat denk). Herkennen jullie dat?

Succes allemaal!

Ukkie26

Ik heb dat gevoel ook heel vaak dat het heel lang duurt ..
Maar aan  de andere kant heb ik het gevoel dat het nu binnen 2x raak is heel vreemd maar we zullen het merken!
Hoop dat het bij jullie allemaal snel raak is dat de soldaatjes maar goed hun best doen met lopen/zwemmen.

Succes!

hoi zonnestraal 23
ik ben christiene en ben 24.ik ben in maart gestopt met de pil en zijn nu dus bezig om zwanger te worden van ons eerste kindje. ik wist nooit wanneer nooit wanneer me vruchtbare periode was maar dankzij deze site weet ik het nu. ik wil heel graag zwanger worden wil het al een hele tijd en nu zijn we er eindelijk mee begonnen. me vriend vind dat ik er iets teveel me bezig ben en dan zegt hij dat het dan wel eens een hele tijd kan gaan duren.maar we wachten gewoon af wanneer het zover is.hoop dat het bij jullie ook gauw zo ver is succes ermee
groetjes christiene

hoi ukkie 26
ik ben christiene en ben 26 wij zijn bezig om zwanger te worden van ons tweede kindje ik ben in maart gestopt met de pil.en heb echt het gevoel nu al dat het niet wil lukken het duurt me allemaal te lang.dus weet hoe je je voelt.snap niet dat andere vrouwen altijd zo snel zwanger zijn.maar ja we moeten geduld hebben he komt vanzelf wel.succes ermee
groetjes chtistiene

Zal deze topic ff weer omhoog halen!
Zijn er al meiden met nieuws?
Ik zit nu rond mn vruchtbare dagen in onze 1e ronde, er is flink geklust maar we gaan nog even door, voor het zelfde geld heb ik weer een cyclus van 35 dagen dus nog ff paar daagjes extra klussen.... is ook niet erg hoor!!

Liefs Suus

Hoi! Ik word in sept 25 en we mijn vriend en ik zijn sinds afgelopen maart ''bezig'' :)
Had afgelopen donderdag NOD maar tot nu toe nog geen RD. FF ongeduldig afwachten nog. Wel al 1 testje gedaan gister maar was negatief. Grrrr

Terug
Bovenaan