wie ook voor een 2e kindje via mmm?

Hoi allemaal,

hoop voor iedereen dat het allemaal snel zal lukken. Ik zelf heb nu zoiets bij IVF als het niet binnen 3x lukt heb ik vrede met mijn kleine meid. Al hoewel het wel leuker zal zijn (ook voor haar) als ze ene broertje of zusje erbij krijgt. Alleen is ook maar alleen en ik denk dat ik ze dan teveel zou verwennen. En dat is ook niet goed natuurlijk!

Het is het mij zeker waard, maar de IVF vond ik persoonlijk wel meevallen. De punctie was natuurlijk wel pijnlijk, maar ook zo weer voorbij. smiddags flink last van mijn buik gehad maar een pijnstiller hielp goed.

heel veel  succes allemaal. we weten in ieder geval dat het kan en dat is ook al een geruststelling alleen duurt het wachten vaak veel te lang
audrey

hallo meiden, ik ben wendy en ben 24 jaar, en ben getrouwd, en heb een mooie dochter van bijna 5 jaar,
ik schrijf hier ook al een hele tijd mee, maar nu moest ik toch echt over stappen naar jullie, ik ben nu dus inmiddels al ruim 2,5 jaar bezig voor een tweede wondertje, maar het blijkt nu dus dat dat allemaal niet zo heel gemakkelijk gaat,( zie mijn topic) ( gyn weet het niet meer dus ik ook niet)
mijn dochtertje is wel via een spontane zwangerschap gekomen, en 10 maanden voor dat mijn dochterje kwam heb ik een zoontje gekregen ook meteen zwanger van geraakt alleen is hij helaas met de 6 maanden zwangerschap dood geboren,endat si het klote van dit alles ik weet gewoon dat ik zo ook zwanger kon raken en nu duurt het al ruim 2,5 jaar,??!!
ik hoop echt dat het voor ons nog is weggelegd dat wij een gezond wondertje in ons handen mogen houden, maar komt het dadelijk er een keer uit bij de gyn dat dit dus niet meer mogelijk is dan leg ik me daar bij neer al zal dat heel moeilijk zijn, maar ik heb een gezonde meid en daar ben ik al heel blij mee, er zijn er genoeg erg genoeg waar het helemaal niet bij lukt!! en dan mogen wij met 1 kindje vind ik wel in onze handen klappen, al is er dan nog een hele grote wens natuurlijk naar nog kindje,
hopelijk komt het allemaal nog goed bij ons!
meiden succes,
dikke kus van wendy

Hoi Wendy,

Ik heb je topic gelezen, vervelende situatie zit jij in zeg!

Ik hoop voor jullie dat een tweede wondertje ook voor jullie is weggelegd. Natuurlijk ben je tevreden en blij met je wondertje die je al hebt, maar wanneer de wens groot is voor een tweede kan dat net zo hard aankomen.

Ik besef mij ook dagelijks heel goed dat ik geboft heb dat ik het al een keer heb mogen meemaken, omdat zovelen dat niet eens mee kunnen maken. Maar ik hoop natuurlijk heel sterk dat een tweede wondertje ons gegund is. En het zal als het zover zou komen toch heel verdrietig en moeilijk worden om afscheid te nemen van het idee voor een tweede kindje. Maar voorlopig is het nog lang niet zover bij ons, maar je denkt er toch wel zo af en toe over na.

Veel succes!!!!

Groetjes Geertje

Hey Geertje.

Ook wij zijn bezig voor een 2e wondertje...
Onze dochter is nu bijna 3,5 jaar. We waren 1,5 jaar bezig en wilde net de MM in gaan toen ik zwanger bleek te zijn.
Ook nu zijn   we 1,5 jaar bezig en is ons de MM, helaas, niet bespaard gebeleven.
Als ik jullie verhalen zo lees dan hebben wij de eerste keer toch veel geluk gehad.
Hoop dat het geluk jullie ook toekomt, het is iedereen van harte gegunt.

Liefs van Miena.

Hoi Miena,

Leuk dat je ook reageert en spannend dat jullie ook alweer zón tijd bezig zijn voor een tweede.

Ik hoop voor iedereen hier op het forum dat het geluk een keer voor ze weggelegd is, maar helaas kunnen we niet meer doen dan hopen en volhouden!

Ik zit nu in mijn wachtweken en ik vind het weer behoorlijk spannend. Dit is onze 1e poging iui dus ik ga nergens vanuit, maar de spanning is wel weer aanwezig. Maar dan op een minder overheersende manier als bij een eerste kind. Ik ben nu er iets rustiger over en heb minder verwachtingen.

We zullen het moeten afwachten. Leuk feitje zou zijn. BIj mijn zoontje kwam ik er op mijn verjaardag achter dat ik zwanger was. Wanneer de eerste poging nu zou zijn aangeslagen zou dit kind op mijn verjaardag verwekt zijn.

Grappig toch!!

SUCCES iedereen

groetjes Geertje

Hoi Geertje,

Ik zla me ook even voorstellen:
Mijn naam is Ginger (forumnaam) en ben over een maandje 31. Ik heb al een zoontje van 2 jaar. Hij is volkomen op de natuurlijk weg geboren, maar het heeft wel ruim een jaar geduurd voordat ik zwanger was. We hadden net de eerste onderzoeken in het zh achter de rug en toen was ik zwanger.
Nu al bijna anderhalf jaar bezig voor een tweede (we waren maar snel begonnen...).
Sinds 4 maanden in de mmm. Mijn man heeft verminderd zaad (te weinig, te langzaam en te veel abnormale cellen). We zijn nu bezig voor IUI in eigen cyclus. 2 pogingen al eerder afgeblazen omdat mijn gyn te eigenwijs was om aan te nemen dat ik echt mijn ei kreeg (en we dus te laat waren) en een keer omdat we op vakantie waren. Morgen dan eindelijk mijn eerste IUI. Erg spannend!

Ik wens je heel veel succes!!

Liefs,

Ginger

Hoi Ginger,

Welkom. Wat spannend zeg morgen je eerste IUI. Ik ga voor je duimen dat het goed gaat en iets moois oplevert.

Vanavond kwam mijn beste vriendin langs om te vertellen dat zij in 2 keer zwanger is geraakt. Ze zei: wanneer het deze maand niet gelukt was zou ik erg teleurgesteld zijn geweest. Niet echt tactisch om te zeggen natuurlijk, maar van haar kan ik het wel hebben. Ik ben zeer blij voor haar, maar hoop natuurlijk ook voor mezelf dat het dit keer veel sneller gaat als bij mijn zoontje.

Vorige keer waren wij al een hele tijd bezig toen zij in verwachting raakte. Uiteindelijk is ons zoontje 1 jaar en 1 dag na haar dochter geboren. Ik ben met gebroken vliezen op het meisje haar verjaardag geweest hahaha.

Dit keer hoop ik natuurlijk dat we misschien nog een gedeelte gelijk lopen, maar ja we wachten het af.

Groetjes Geertje

Succes Ginger morgen!!

Terug
Bovenaan