wie ook weer op het wachtbankje!!

hallo meiden , ik heb weer de pregnyl er in zitten!!! haha
nu weer twee weken afwachten!!!
wie heeft hier ook last van ???? al dat wachten ik vind dat het me nu echt aan het slopen is!!! ik wil wel verder maar van de ene kant er ook een dikke vette punt achter zetten!!!
maar de gyn zegt : nee!!! we blijven doorgaan!!   maar ja hun hebben geen spanningen he die twee weken weer!!   ze blijft wel pos!!! tot over 5 weken zegt ze dam maar weer als ik ga!!haha hoop het zo!!!
en doen jullie ook dan al uit tellen wanneer je dan zou uitgerekend zijn als het nu raak is??? ik kijk wel altijd even op baby brabbel , terwijl ik eigenlijk zoiets heb van dit komt nooit meer goed!!! dus wat ben ik nu dom aan het doen!!!
ik heb echt een duiveltje op mijn schouder zitten en een engeltje!! wel/niet!!
maar ik denk wel dat er meer zijn net als ik !! dat ik niet de enige ben!!
wil iedereen die ook weer in de spannende weken zitten heel veel succes wensen en laten we duimen voor elkaar!!! dat het dan eindelijk raak is!!!
dikke kus van wendy

Wendy, wachten is shit! Duurt lang, zooo lang! Dus,  veel gezellige en leuke dingen plannen, ff lekker uiteten, filmpje, bij een vriendin langs, borreltje doen ergens etc. Sterkte en ook succes!  

Lieve Wendy,
Ik ga voor je duimen hoor. Ik ben inmiddels alweer een week van het wachtbankje af maar ik houd het forum in de gaten
Nu moet er toch maar weer eens goed nieuws komen...
Eind van deze maand gaan wij weer voor onze eskimootjes, dat is al snel gelukkig
Veel sterkte al wordt het wachten zo tegen het eind van de tweede week pas écht spannend vind ik zelf
Wanneer heb je exact je NOD?

Succes !!

Liefs, SunshineJo

he meissie,
ik zet hier maar ff wat neer want op msn lopen we elkaar iedere keer mis.
ik heb het ook zo ontzettend druk met de kleine en kraamvisite dat ik nergens tijd voor heb.
wat is precies de datum van je nod dag?
ga ik toch weer voor je duimen hoor.
gr   en een dikke kus van lisette

hey hey, mijn nod is op 14 februari!! op valentijnsdag, nou laat mijn mannetje me dan maar een super kado geven!!
maar ik weet het niet hoor, ik heb vrijdag een dag na de pregnyl spuit wel zuke pijn gehad in mijn buik!! ik denk dat toen het eitje pas is gesprongen!! en we hebben s' morgens geklust!! dus ik denk te vroeg!! maar de gyn zei dat we dan donderdag morgen en vrijdagmorgen moesten klussen omdat emille avonddienst had en hij moets om 13:00 al weer gaan!!
dus ja echt gewledig was het niet smorgens voreg tussen het ontbijt en de lunch haha, is wel ween keer wat anders als tussen de soep en aardappels!!! hahahah we blijven maar lachen he!!
tot snel,
dikke kus

Lieve Wendy,
Tja, dat ís inderdaad een prachtige datum voor een superkado....
Maar elke dag van het jaar zou goed zijn als het maar zou lukken toch ?
Ik moet wel lachen om je voorstelling van zaken hoor; klussen tussen ontbijt en lunch is weer eens iets anders dan tussen de soep en de aardappels
Ik zou zeggen: geniet er gewoon lekker van want, bij ons wordt het kindje écht klinisch gemaakt en dat ontneemt echt wel eens de zin om spontaan te 'klussen' ...
Hahaha, welke doe-het-zelver gaat klussen als ie weet dat ie toch nix in elkaar kan zetten...
Maar, blijf positief, ik hou het forum in de gaten want ik duim ook voor jou !!

Liefs en sterkte met wachten

SunshineJo

Hoi meid,
dat is weer spannend dan.
sorry dat ik zo laat reageer maar de computer staat bij ashley op haar kamer voortaan.
laat je het nog wel weten als er wat is he.
gr lisette

hoi lieve meiden!!
hier zitten we nog steeds in de spanning!! maar ik heb wel al wat buikpijn enz gehad dus verwacht wel om weer ong te worden!!
had nu ook niet zoiets van het is gewoon gelukt!! nee ik dacht iedere keer ik word ong!! dus misschien dat het daarom ook nog redelijk goed met me gaat , haha
we zullen zien, we wachten gewoon weer af,
sunshinejo: jij schrijft je moet er van blijven genieten!! van het klussen, maar echt waar het gaat gewoon niet meer!! de lol is er bij mij echt af! daarom zit ik er wel eens aan te denken om te stoppen met dit alles, in het zkh enz.... en dan weer lol OVERAL in krijgen!!
begin er steeds meer aan te denken,
heb het allemaal een beetje  gehad allemaal, maar ja dat gevoel kan jij ook natuurlijk!!
hoop dat je snel met goed nieuws komt!! heeft er toch iemand een mooi bericht hier!!
tot snel ik laat jullie weer snel wat horen doei doei

Terug
Bovenaan