wie ook weer op het wachtbankje!!

Hé Wendy,

Morgen je NOD...
Hoe gaat het , hoe voel je je ?
Nog geen RD's gearriveerd en wanneer mag/moet je testen ?
Ik wil je ff heel veel sterkte wensen en hoop dat Valentijnsdag voor jou een SUPERDATUM mag zijn ; de dag waarop je hoort dat je zwanger bent
Ik duim voor je

Liefs,
SunshineJo

hoi hoi, hier nog geen rode duivels, maar ja wel buikpijntjes dus zal toch echt wel weer komen,
ik wacht nog tot na het weekend af en dan moeten ze echt inmiddels wel gearriveerd zijn!! ik ga morgen naar de HA ik heb echt pijn met plassen en kleine beetjes dus voor de verandering weer eens een blaasontsteking!! maar moet morgen echt urine in gaan leveren want als ik ongie wordt een dezer dagen dan kan het niet meer he!!

en hoe gaat het met jullie allemaal???

ik hoop dat jullie snel goed nieuws hebben!!

dikke kus van mij,

meiden die op het wachtbankje zitten heel veel succes
morgen hebben we onze 3e iui dus morgen kom ik er gezellig bij zitten
als er nog plaats voor me is hebben jullie ook zo moeite met die 2weken wachten de dagen lijken wel heel lang te duren ik ga duimen dat jullie allemaal nog heel lang
mogen blijven zitten SUCCES

groetjes
monique

Positief denken!
Wij zijn al 4 jaar bezig geweest en heb vorige maand uiteindelijk mijn eerste punctie gehad. Die was extreem zwaar (23 eitjes!) en er zijn er 12 succesvol bevrucht. Gezien mijn conditie door de ingreep is er slechts 1 embryo teruggeplaatst.
Na een week verloor ik bloed en ik was extreem moe. Bij een normale controle werd er gevreesd voor een long-embolie, vanwege de zware punctie en ik moest onverwacht in het ziekenhuis blijven. Er werd allerlei bloedonderzoek gedaan en tot mijn grote verbazing blijk ik al bij de allereerste terugplaatsing ZWANGER te zijn!

Zo zie je maar, na jaren pech en gebruik van allerlei middelen, sta je ineens op je verjaardag (valentijnsdag....) op de 9 maaden beurs. Nu nog 36 weken wachten... Mocht het toch niet goed gaan, heb ik er nog 11 op de reservebank.

Ik weet echt dat het hele traject ervoor enorm lang kan duren, veel energie kost en je relatie behoorlijk op de proef kan stellen. Ik duim voor jullie allemaal, dat je ook zo'n bijzonder gevoel kunt meemaken!!!

quote: depri reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-02-2008 17:07:51'));

hoi hoi, hier nog geen rode duivels, maar ja wel buikpijntjes dus zal toch echt wel weer komen,
ik wacht nog tot na het weekend af en dan moeten ze echt inmiddels wel gearriveerd zijn!! ik ga morgen naar de HA ik heb echt pijn met plassen en kleine beetjes dus voor de verandering weer eens een blaasontsteking!! maar moet morgen echt urine in gaan leveren want als ik ongie wordt een dezer dagen dan kan het niet meer he!!

en hoe gaat het met jullie allemaal???

ik hoop dat jullie snel goed nieuws hebben!!

dikke kus van mij,

Lieve Wendy,, sorry ik heb pas gisteren avond je bericht gelezen,, die je voor mij bij zwanger woorden achter   had gelaten,,,

Ik ben daar niet zo actief,,, waarom heb ik dat niet eerder gezien,,
Ik heb je bij mij op MSN toegevoegd en hoop een keertje samen kunnen kletsen,,

Hoe is het   met jou?

Dikke kus van mij,

Maria

Terug
Bovenaan