Wie ook wel eens overtijd geweest, meerdere keren neg. getest, maar toch zwanger?

29-11 was mijn NOD, heb duidelijk ong klachten gehad, maar dus niet ong geworden. Heb al meerdere keren neg. getest. Donderdag ben ik dus een week overtijd. Ik voel van alles in mijn buik, steekjes enzo, moet ook vaker plassen. Heb ook erge pijn in rug. Misschien dat ik nog te weinig hormonen heb? Ben altijd stipt op tijd met mijn ongi.
Iemand dit ook meegemaakt, maar bleek uiteindelijk wel zwanger te zijn?
Ik ga zelfs denken of ik niet weer een mk zou hebben.....

Ik heb in sept een mk gehad (bbz), dit is mijn 2e poging na mijn mk. Ik moet dus zowiezo als ik een week overtijd ben bij een evt zw.schap gelijk weer een afspraak met mijn gyn maken ter extra controle. Dus morgen ga ik in ieder geval bellen.
Bij deze zw,schap had ik ook ong klachten.

Hoi Bieb,

Het zou goed kunnen dat je nog te weinig HCG aanmaakt of dat je een late eisprong hebt gehad. Ik heb dat ook meegemaakt, toen testte ik ook pas na een week licht positief. Helaas werd dat een miskraam, maar dat hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn. Heb je de digitale test van ClearBlue al gebruikt? Die vond ik perfect werken, geen vage streepjes.
Je symptomen lijken aardig op een zwangerschap, ik duim voor je!

Groetjes,
Angel

hee bieb,

(bekend van klusbabes)

Mijn beste vriendin heb dat ook gehad. ( die was nog aan de pil ) Per ongelijk zwanger geraakt maar gelijk gestopt nadat ze de eerste bedenkingen had. Die was 22 weken zwanger en die teste nog negatief. Maar was wel al bij de gyn geweest en zo. Zelfs bij  de gyn kreeg ze met een zwangerschapstest een valse uitslag. Sommige  mensen hebben dat  nu eenmaal. Die heeft nu een leuk knulletje die 1ste kerst dag 2 wordt. Krijg je ook gelijk een echo donderdag?? (weet niet helemaal hoe het werkt:) )

Als ik jou was zou ik gewoon donderdag naar de gyn gaan. en de testen laten liggen.
Ik ga voor je duimen in ieder geval

gr mamoetje

Hai Bieb,

Ik zit in het zelfde schuitje als jij!
Ik zou 28 nov. mijn NOD hebben maar is niet gekomen....2x negatief getest maar nog steeds geen ongi te vinden;)

Ook ik ben eigenlijk altijd heel stipt op tijd ongesteld met een cylcus van 29 dagen.
Ben heel erg benieuwd hoe dit voor ons allebei gaat aflopen!

Liefs en succes Eva

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem..
Wij zijn nu bezig voor ons 2de kindje, ben vanaf augustus gestopt met de pil en heb een regelmatige cyclus van 29 dagen. (kan mijn klok erop gelijk zetten)
Afgelopen maand besloten we dan voor het echie te gaan en was dan ook verbaasd dat ik maandag niet ongesteld werd. (1ste keer raak? bij ons eerste kindje was het de tweede keer raak)
Vanmorgen getest..... negatief.

Een week geleden voelde ik krampjes en mijn borsten deden zo zeer...dus ik dacht van...het zal toch niet?

Ik kan niet echt zeggen dat ik het gevoel heb ongesteld te worden... dus we wachten maar een paar daagjes af.
spannend...

Succes meiden!!!

Hoi!

Hier zit er nog één in het zelfde schuitje. Ik had mijn NOD 27 (of uiterlijk 29... het wisselt) november. Donderdagavond (de 29e) dus had ik een paar druppels bloed, dus ik verwachtte dat het wel door zou zetten. Maar niks hoor.... ik wacht nog steeds!!! Gek word ik er van.. Gisterochtend heb ik voor het laatst getest: hartstikke negatief!!

Wel heb ik om een Romed-test (op 2 van de 3 in totaal... ja ik ben lekker bezig) een heeeeeel licht streepje gehad ná een paar minuten. Maar over die tests lees ik (achteraf) zoveel slechte berichten dat ik die niet vertrouw (naast 3 neg. predictors en 1 neg. kruidvat test).

Ook ik wil toch graag weten of er mensen zijn die dit hadden en toch zwanger bleken te zijn  (of toch veeeel te laat ongesteld werden..).

Oja: mijn ovulatietest gaf op 16 november in de loopt van de ochtend een dikke vette tweede streep, dus mijn ovulatie moet wel uiterlijk de 18e zijn geweest. Normaal zou dan écht uiterlijk de 30e mijn menstruatie beginnen.

Straks heb ik een telefonisch consult met de huisarts... ben benieuwd wat die zegt.

Groetjes,
Calimera

Bij de zwangerschap van mijn dochter Lotte (2-5-2007) heb ik hetzelfde gehad. Duurde lang voordat ik eindelijk een positieve test had.

Ik heb nu ook 2,5 week zwangerschapsverschijnselen, moe, duizelig, misselijk, zere borsten, ongi pijn, enz. Ik geef bv en zou dus geen idee hebben hoe en wat.

Gisteren echo laten maken, helaas niets te zien (nog?). Bloedtest wordt op dit moment gedaan, uitslag volgende week... Spannend!

Fijn dat er meer mensen in hetzelfde schuitje zitten. Het wachten duurt altijd zo lang...

Groetjes, Marisa

Er zijn dus nog meer mensen in deze situatie. Raar hoor.
Heb vanmorgen weer neg. getest. Heb ook net gyn gebeld, maar het is echt de bedoeling dat ik kom als ik een pos.  heb. En met 5 weken zou ook nog niet veel te zien zijn. Nouja, dan heeft t natuurlijk ook geen zin om te komen als ik wel pos. getest zou hebben....
Ze vroeg of ik buikpijn had, nee dus. Achteraf dacht ik, dat had ik de vorige keer met mijn bbz ook niet......
Heb dus afgesproken dat als ik eind deze week nog niet pos heb getest, dat ik nog eens bel. Maarja, als ik wel pos. test moet ik evengoed bellen om langs te komen.

Ik heb dus ook echt mijn ei gevoeld, kan ik echt de klok op gelijk zetten. Voel t ook. En heb ook ong klachten gehad op mijn NOD dag (29-11) Had ik bij 1e zw.schap ook. Had toen na 3 dagen overtijd getest.

Vreemd en wordt er gek van!!

Terug
Bovenaan