Wie ook wel eens overtijd geweest, meerdere keren neg. getest, maar toch zwanger?

Hey allemaal,

Wat vervelend he allemaal wachten....nou bij mij ook nog steeds geen ongi!

Wat voor kwaaltjes hebben jullie allemaal?

Groetjes Eva

Hoi,
Ik heb met mijn huisarts gesproken. Hij denkt dat het een erg vroege miskraam is geweest (eigenlijk een mislukte innesteling). Ik vrees dat hij gelijk heeft. Er wás een eisprong, dus dan moet er toch een menstruatie komen en ook geen week na de normale dag!
Net zag ik ook (eindelijk!!!! zover ben ik inmiddels) een drupje bloed. Hopelijk zet het door. Sprankje hoop nog... dat ik één van die uitzonderingen ben met zo weinig hormonen dat er geen positieve test komt. Ik reken er echt niet meer op nu. Mocht het toch zo blijken te zijn, dan zal ik het hier zeker even komen melden!!
Groetjes,
Calimera

quote: Evamariah reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-12-2007 12:41:47'));

Hey allemaal,

Wat vervelend he allemaal wachten....nou bij mij ook nog steeds geen ongi!

Wat voor kwaaltjes hebben jullie allemaal?

Groetjes Eva

Ik heb alleen al 1,5 week last van menstruatiekrampjes. Ze komen en gaan. Ook een beetje pijnlijke borsten af en toe, maar dat heb ik ook altijd voor ik ongesteld word, dus dat zegt mij niet zoveel. Niet misselijk of zo en alles smaakt normaal

Dames,
ik zal dit topic maar eens op het forum zwanger zijn zetten. Denk dat daar dames zitten die dit vast ook meegemaakt hebben , en  toch zwanger zijn (hoop ik)...

quote: Calimera33 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-12-2007 13:28:28'));

Hoi,
Ik heb met mijn huisarts gesproken. Hij denkt dat het een erg vroege miskraam is geweest (eigenlijk een mislukte innesteling). Ik vrees dat hij gelijk heeft. Er wás een eisprong, dus dan moet er toch een menstruatie komen en ook geen week na de normale dag!
Net zag ik ook (eindelijk!!!! zover ben ik inmiddels) een drupje bloed. Hopelijk zet het door. Sprankje hoop nog... dat ik één van die uitzonderingen ben met zo weinig hormonen dat er geen positieve test komt. Ik reken er echt niet meer op nu. Mocht het toch zo blijken te zijn, dan zal ik het hier zeker even komen melden!!
Groetjes,
Calimera

Hoe Calimera,

Hoe is het nu? Is de bloeding doorgezet, of heb je toch nog pos. getest?
Hier verder geen nieuws. Ga pas zondag weer testen....

Hallo Meiden
Hier idd iemand van het zwanger forum.
Ik teste nadat ik overtijd was ook een week lang negatief.
had elke maand een cyslis van 27-31 dagen,
Toen ik precies  een week overtijd was teste ik positief, en ik ben nu 11 weken en 3 dagen zwanger,
Hopelijk is het bij jullie hetzelfde goede nieuws,,,
succes allemaal
Liefs Sandra

Helaas,
Ik ben toch ongesteld geworden. 9 dagen te laat, dus het zal inderdaad wel een mislukte innesteling zijn geweest.
Hoop dat het bij de anderen niet het geval is. Het kán dus wel, negatief testen, maar de kans is wel heel klein.
Groetjes,
Calimera

Hoi,

Hier nog geen ongesteldheid te zien...
Het is voor ons pas de eerste poging, dus verwacht er niets van maar dan toch wel graag opschieten met die rode duivels...dan kunnen we verder.
dit is gewoon onzekerheid, omdat je altijd een cyclus van 29 dagen hebt normaal.
Ik zit nu op dag 32, dat heb ik in mijn leven nog nooit gehad.
(ben toch alweer 18 jaar vergezeld iedere maand van die duivels)

zaterdag maar weer een testje?
anders wachten wachten..ik weet het ook niet.

Terug
Bovenaan