Wie ook zeer pijnlijk HSG-onderzoek???

Hallo poek30

ja idd wat een rot onderzoek ik heb het vorig jaar mei gehad wist niet wat me te wachten stond maar daar kwam ik gauw genoeg achter toen de gyn het contrast vloeistof naar binnen spoot leek wel of ik tegen het plafon sprong echt heel pijnlijk en hoop het nooit meer te hoeven de gyn zei het lijken wel weeen nou ik weet niet hoe weeen voelen maar mocht ik ooit zwanger raken weet ik wel wat me te wachten staat de pijn trok bij mijn zo naar de rug en de benen maar gelukkig was alles goed eileiders en baarmoeder was goed gelukkig maar maar die HSG nooit meer

succes allemaal in de mm weet wat het is loop er al 15maanden
nu bezig met iui helaas 2e poging mislukt wel bevruchting geen innesteling

groetjes
monique

Hallo meiden,

Na 1 1/2 jaar hebben ze sinds kort pco vatgesteld, na eindelijk door de molen gegaan te zijn
Ik moet binnen kort een hcg onderzoek, maar mijn menstruatie laat weer op zich wachten....
Ben benieuwd hoe ik het zal ervaren!

Lijkt me leuk om contact met jullie te houden!!

Liefs Suzanne

Hoi meiden,
Mijn eerste ongesteldheid na het HSG-onderzoek zit er nu op...ondanks het op het juiste moment gedaan te hebben met een ovulatietest en de iets verhoogde kans op zwangerschap na HSG. Helaas, maar ben onderhand wel gewend aan al die teleurstellingen. Maar je blijft toch hopen he. Nu dus over een week weer flink klussen. Ik gebruik Persona: is eigenlijk bedoeld als anticonceptiemiddel met urinestrips en zo, maar werkt ook als ovulatietest. Wat ik momenteel zo zwaar vind is dat mijn jongere zus nu 9 weken zwanger is van de tweede. Bij haar gaat het allemaal vanzelf...floep zwanger! Wij blijven maar doorgaan en hopen dat het ons ook een keer gegund is...
Succes meiden! liefs Poek

Hallo meiden,

Hoe staat het er bij jullie voor?

Kan vandaag wel weer janken, Net hcg onderzoek gehad idd erg pijnlijk!!!
Blijkt dat mijn prostogeen gehalte heel laag is en ik waarscheinlijk helemaal geen ei sprong heb... eerst d8 onregelmatig.
Nu weer een maand langer wachten en weer bloedprikken voordat ik met de medicijnen kan beginnen.

Nou hoop dat het er bij jullie beter voor staat,

Liefs Suzanne

Hoi Suzanne,
BAlen dat je hormoonhuishouding niet in orde is. Ze kunnen dit wel met medicijnen beinvloeden! En je bent nu een aantal maanden iets vruchtbaarder door het HSG. Helaas merk ik er weinig van. Ben al een keer ongesteld geworden en zit nu in de wachtweken, volgende week moet ik weer ongesteld worden. Voel me niet anders dan normaal. Nu alle onderzoeken bij ons zijn afgerond en alles in orde is moeten we nog een heel jaar blijven proberen. PFFFFFFFFFF....vind het zo moeilijk er in te blijven geloven. Het al meer dan een jaar geleden dat ik een miskraam heb gehad, dus er is al heel lang niets meer gebeurd. Moeilijk he om het zwanger worden los te kunnen laten? Ik ben er dagelijks mee bezig. Veel succes, Suzanne! liefs Poek

Hey
Ik heb het gisteren gehad, was echt een hel.
Ik heb twijfels nu over zwanger te worden, ik kan niet nog een keer die pijn ervaren. Ga ik er dood van.
Is de pijn tijdens het bevallen erger dan HSG of vergelijkbaar? Kan iemand mij vertellen? Of de pijn bij abortus is dat ook zo erg?

Terug
Bovenaan