WIE OOK ZO MISSELIJK

hallo mijn naam is verlegen meisje
ik ben als het goed is zondag 8 weken zwanger maar ik ben zo misselijk niet normaal het is afgelopen maandag begonnen ik kon niks doen of het kwam al om hoog en had ook al last van bandenpijn zo vroeg en het weer zit ook al niet mee veel te warm maar nu zat ik gisteren even te kijken google hoe lang de misselijkheid blijf hangen maar toen kwam ik een pagina tegen waar bij stond dat vitamine b6 heel goed moet helpen tegen de misselijkheid dus ik heb eerst mijn vk gevraagt of dat wel mag als je zwanger bent en zij zei tegen mij dat het wel mag en dat ik het altijd kan proberen kijken op het helpt nou bij mij helpt het wel ben lang niet zo misselijk meer hopen dat het blijft helpen grtjes verlegen meisje
 
hoi hoi,

ik was ook heel erg misselijk. ik heb toen iets gevonden wat bij mij erg goed hielp.

van arkokaps en dan de gember pillen, deze zijn speciaal geschikt voor misselijkheid tijdens de zwangerschap. ik heb deze gekocht bij de DA, ze verkopen ze niet allemaal maar je moet het aan de bali vragen, de DA kan het namelijk wel voor je bestellen.

hoop dat je er wat aan heb!

groetjes amanda
 
hey bedankt voor je reactie ik slik nu vitamine b6 tabletten en die helpen me wel maar ben er gisteren pas mee begonnen dus jah het kan nog alle kanten op maar als deze niet helpen dan zal ik jou advies gaan volgen grtjes verlegen meisje
 
Hoi, ik heb ook te maken met extreme misselijkheid. In mijn eerste zwangerschap heb ik er negen maanden lang last van gehad. Ze zeggen wel dat het met drie maanden over is, maar dat is niet voor iedereen zo. Nu is de misselijkheid bij mij weer opgekomen.(ben nu 6 weken zwanger) Ik ben nou meteen naar een accupuncturist gegaan,w ant ik wil hier niet weer 9 maanden mee rondlopen. Na de eerste behandeling voel ik me al iets minder misselijk. Volgende week ga ik er weer heen. Er zijn waarschijnlijk wel meerdere behandelingen nodig. Het is wel even wennen met die kleine naaldjes, maar als het helpt, heb ik het er graag voor over... Wat je schrijft over vitamine B6 klopt trouwens. Het kan liggen aan een tekort daaraan. Heel veel sterkte!!!!!!!!!!! Ik word zelf echt wanhopig van dat misselijke gevoel...;-(
 
Hee,
Ik ben nu ruim 8 weken en afgelopen week 2 dagen zoo ziek geweest dat ik niks binnen hield, ik ben toen naar de huisarts geweest (na overleg verloskundige) en heb medicijnen gekregen. Dit zijn gewoon medicijnen tegen wagen-, zee- en luchtziekte.
Ze helpen geweldig!!
Hoop dat je hiermee verder kan
 
hoi assepoester, weet ik zo niet uit mijn hoofd, maar moet je ook zelf betalen bij de apotheek suprimal geloof ik. ik zou er niet zo aan beginnen maar wel even overleggen met je arts. staat ook op doosje dat wanneer je zwanger bent je het in overleg met de huisarts moet gebruiken
 
Hoi mamaikke, hartstikke bedankt voor je reactie. Misschien ga ik het ook aan mijn huisarts vragen. Ik zit er eerlijk gezegd helemaal doorheen met die misselijkheid. Dinsdag mag ik weer naar de acupunctuur. Ik weet al dat ik dit geen 9 maanden vol ga houden. Ik dacht dat deze zwangerschap beter zou gaan dan de eerste, maar het blijkt dus niet zo te zijn. Waarschijnlijk zullen mensen boos worden als ik dit zeg, maar als ik dit geweten had, was ik niet aan een tweede zwangerschap begonnen... (sorry voor mijn depressieve berichtje)
Even voor iedereen: er blijkt een website te zijn van een vereniging voor HG (ernstige zwangerschapsmisselijkheid). Kijk maar even op:
http://www.steunpunthg.nl
 
Terug
Bovenaan