wie ook zwanger van de vierde?

Sinds een paar dagen hoor ik bij deze groep. Ben nu 4 1/2 wk, erg pril nog, zwanger van de 4e. Ik vind het erg spannend! Zou het ons ook deze keer weer gegund zijn om een gezond kind te krijgen, ik ben tenslotte al 39. De meeste reacties van mensen zijn positief, maar sommige ook niet zo leuk. Zo van: Jeetje, 4 kinderen, waar begin je aan! Jammer dat mensen op zo'n moment geen blad voor hun mond nemen. Wie herkent mijn verhaal?
 
nee niet zwanger van de 4de maar van de 2de.
Maar ik hebaltijd al 4 kids gewilt. Super.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Maar hier zit je goed........er zijn een aantal meiden zwanger van de 4de en zelfs van de 6de. Leuk hé. Welkom bij de club !!
 
he leuk om te lezen!
gefeliciteerd met je zwangerschap.
ik ben ook zwanger van de vierde.
mijn leeftijd is daar in tegen weer erg jong voor al een vierde ben 24 jaar.
dus zal ook wel reactie krijgen.
de vierde is weleens waar niet geplant, was even wenen aan het idee.
maar natuurlijk net zo welkom als mijn andere 3 kids. zelfs iemand de zesde zwanger zooooo zeg echt respect voor :)
bij ons wordt dit echt de laatste dan vinden we het wel welletjes!
groetjes
 
gefeliciteerd,
ben ook zwanger van nummer 4 (jongen 8 en 2 meiden van 5 en 3) en kreeg idd ook wat nare reacties, zo van waar gaan ze het van doen (vooral achter je rug om he zijn de mensen erg aardig), maar probeer je er niks van aan te trekken en geniet ervan. Oja sommigen met 4 kids of meer hebben zich aangemeld bij een hyves die een van de moeders heeft geopend, je bent altijd welkom. http://mamavanmeer.hyves.nl/
liefs lorena
 
Hier ook een aanstaande moeder van haar 4e telg!
Ik maak me idd een klein beetje druk als het bekend wordt, maar ja, nu te laat hihihih
Hier een zoon van biiijjnnaaa 5 (as zondag) en 2 meiden van 3 (afgelopen week). Maar 24 en 4 kids, poe he, dat lijkt me best pittig als ik aan mezelf denk hoe ik was toen ik 24 was. Maar aan de andere kant, je groeit er ook in!!!
Ach, reacties bij het krijgen van een tweeling is ook minder "oh wat erg!!!" heb ik vaak moeten horen........mensen...!!!!!
 
hier ook een die zwanger is van nr 4
en ik ben bijna 27 jaar ik was 20 toen ik mijn eerste kindje kreeg ik heb drie meiden een van 6 maar overleden in mei 09 bij een auto ongeluk en een meid van 4 en een meid van bijna 3 en nu 28 weken zwanger van een jongen
 
Oh, verlegen meisje, wat vreselijk voor je dat je een kind hebt verloren. Dat is denk ik het ergste wat jekan overkomen. Hoop ik nooit mee te maken.
Wel fijn om te zien dat er zoveel zijn die een 4e krijgen. Ben ik dus toch niet een van de weinige. Mijn jongens zijn 9 en 6 jaar en een meisje van 3 1/2.
 
Terug
Bovenaan