wie ook zwanger van de vierde?

Hier ook zwanger van de 4e :)

Kids zijn 6, 5 en 2 als de baby in februari komt (midden in de maand uitgerekend, dus gok er voor het gemak maar op dat het echt februari gaat worden).

Ondanks dat wij hadden gedacht dat er best wel mensen zouden zijn die negatief zouden reageren viel dat 100% mee.
Mijn ouders en broertje hadden het ergens toch wel verwacht en eigenlijk maar 2x ofzo openlijk gehoord 'jij liever dan ik' etc etc... tja daarom ben ik ook zwanger en niet jij ;-)

Zelfs de 'je hoopt nu zeker wel op een meisje' opmerkingen zijn deze keer relatief beperkt.
We hebben 3 jongens en bij nummer 3 werd ik echt gestoord van die opmerkingen op een bepaald moment. Blijkbaar heb ik dat toen toch voldoende uitgestraald, want mensen beginnen er nu weinig tot niet over haha.
 
heey nee ik hoop het ook nooit mee mee te maken maar wat ik erg vind dat zijn het niet meer mee kan maken dat ze een broertje krijgt en die wou ze heel graag maar ik hoop dat ze het van boven haar sterretje kan zien grtjes
 
Hoi verlegen meisje, jou dochter is vast en zeker het beschermengeltje van jou andere kinderen! Ik ben ervan overtuigt dat ze erbij is en het geweldig vindt dat er nog een bij komt. Dikke kus en een voorspoedige zw.schap van mij gewenstXXXXXXXXXX
 
Hoi hoi,

ik ben zwanger van de 6e... Ja ik ken die negatieve reacties wel...
Toen ik zwanger was van mijn tweeling zeider er mensen wat moet je er nu met twee?
toen ik zwanger was van mijn 3e was het, als het nu maar een meisje is want wat moet je met 3 knullen, toen ik zwanger was van mijn 4e kreeg ik reacties als was dit gepland?
Mijn 5e werd na 4 jongens een meid, wat zeiden de mensen.... Oh je bent doorgegaan tot je een meisje had... Nu ben ik dus zwanger van mijn 6e, we weten nog niet wat het word, hopen we de 13e te horen. Maar de negatieve reacties vallen mij 100% mee, de meeste die reageren heel positief.
Maar ik denk altijd maar, ach ze zijn gewoon jaloers.
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik ben ook zwanger van de vierde. Waarschijnlijk uitgerekend op 2 augustus. Ik maak me ook wat zorgen over de reacties, en houd het daarom deze keer graag nog wat langer geheim (behalve dan voor de opa's en oma's, die gaan het binnenkort wel horen).
Wij hebben ook al 3 jongens (bijna 6, bijna 3 en net 1 jaar), en bij de 3de zwangerschap werd ik ook helemaal gek van het gezeur over een meisje. En nu nog steeds van de opmerkingen over 3 zoons. Ze weten gewoon niet hoe leuk het is, drie kleine mannen....als wij er maar gelukkig mee zijn, toch!
Ben erg benieuwd hoe het nieuws straks zal vallen bij jullie en onze omgeving......
Geniet ervan, wat er ook gezegd wordt.....
 
hoi hoi,

ik ben zelf 38 en zwanger van de vierde.
inderdaad krijg je af en toe minder leuke reacties,zelfs van mensen uit je familie.
niks van aantrekken hoor,doe ik ook niet!

 
Terug
Bovenaan