wie ook zwanger van een meerling????(DRIELING)??

hoi allemaal, ik wilde graag kletsen met de meiden die ook zwanger zijn van een meerling??

ik ben nu zwanger van een drieling, ik weet dat dat bijna niet voorkomt dus ik verwacht ook geen duizenden berichten hahahaha maar een tweeling zwangerschap is natuurlijk ook super bijzonder... ( iedere zwangerschap)........

ik wil eigenlijk graag weten hoe snel jullie al de kindjes voelde, en of jullie ook lang ziek zijn geweest.... enz.....

ik hoop dat er meiden zijn die met me willen kletsen.....

gr wendy

Hoi depri,

Wat leuk zeg een drieling!
Lijkt me erg pittig maar wel erg leuk.
Ik ben op dit moment 6 weken zwanger van zover ik weet 1 kind....maar wie weet!
Heb wel atijd het gevoel gehad ik ooit een meerling zou krijgen!
Over 5 weken een echo dus wie weet.
Wanneer kwam jij er achter dat je 3 er kreeg?
Succes met je zwangerschap en ik hoop dat je hier meerdere meerlingmoeders treft.

Liefs Bianca.  

hoi wendy,

ten eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.Ik kan begrijpen dat je even door een verwerkings proces heen moet. Drie kindjes wat bijzonder. Ik ben er zelf een van een drieling en vind het helemaal super, vooral nu we wat ouder zijn. Altijd een vriendin van je eigen leeftijd.

Maar daar heb jij natuurlijk niks aan. het zal heftig worden maar je krijgt drie keer zoveel liefde.

Mijn ouders kregen vroeger tot 2,5 gezinshulp dus toen was het allemaal iets makkelijker denk ik.

groet meisjesmama

Je verwacht niet mega veel berichten??? Haha...ik denk alleen al omdat dit zó bijzonder is dat mensen je van alles willen zeggen en vragen!

Ten eerste, van harte gefeliciteerd!! Wat een ongelovelijk wonder zeg! Had je al kinderen? (hoop niet voor jullie dat je voor een derde ging, haha)
Hoe ver ben je nu dan en hoe voel je je?

Ik zelf ben 7 weken zwanger en hoor over een paar weken of het er één is. Maar ga ik wel vanuit (al zou jij dat ook wel hebben gedaan of niet) Ben je via de normale weg zwanger geworden of via IVF? Want dan hoor je het zo af en toe nog wel eens meer.
Heel veel succes en plezier in ieder geval.

groetjes Mellow

hey meiden....

ik ben niet natuurlijk zwanger geraakt, maar met ivf... ik had er twee terug laten zetten maar dit zijn er door een wonder 3 geworden??

en ik heb al een dochter van 6,5 jaar, we waren al 4 jaar bezig voor een tweede, maar dit wilde helaas niet lukken, dus toen zijn we door gegaan met iui ook niet aangeslagen en toen de tweede ivf poging is wel aangeslagen.... en voor een goeie ook, hihihi

ik ben natuurlijk super blij met dit mooie wonder, maar heb het ook heel zwaar, ik ben nu 14 weken maar ben al 14 weken doodziek.... dag en nacht....

het is niet leuk meer, hopelijk gaat het nog ooit over....

ik hoop dat ik een beetje jullie vragen heb beantwoord, hahahah

tot snel weer, gr wendy

Hallo,

Ik ben zelf zwanger van eentje, onze tweede wordt het!
De vader van mijn partner is er een van een drieling. In die tijd heel bijzonder. Ze werden in de krant vermeld en het gezin kreeg  zelfs van de Koningin 30 gulden. In die tijd (1933) een aardig bedrag. Alledrie leven ze nog en ze lijken eigenijk erg op elkaar.
Goede vrienden van ons hebben een tweeling van zeven jaar oud. Zij zijn meteen lid geworden van de Nederlandse Vereniging voor Ouders van Meerlingen (NVOM): http://www.nvom.net/nl/

Die hebben praatgroepen, allerlei dagen waarop ouders met hun meerlingen samen komen etc etc Zij hebben er veel aan (gehad) en ik denk met een drieling op komst is het vast heel prettig om daar ook lid van te worden of alvast eens te neuzen op hun website. Je moet tenslotte ook heel praktische dingen uitzoeken (hoe vervoer je al  je kinderen straks, inclusief je oudste ?? Is er eigenlijk wel een kinderwagen voor drie, of moet er straks eentje op de borst in een draagzak en twee in een tweelingwagen...). Er zijn ongetwijfeld  wel meer mensen met drielingen daar lid, hoewel veel mensen die lid zijn waarschijnlijk een tweeling hebben.

De  zwangerschap van onze vriendin  is zwaar geweest met een hele lange tijd plat liggen in het ziekenhuis aan het eind, maar het hoeft natuurlijk niet altijd zo te gaan. En de kinderen zijn nu gewoon heel gezonde jochies van zeven.

Iemand van mijn zwangerschapsclubje van de vorige zwangerschap kreeg ook een tweeling. Zij had een heel gewone zwangerschap. De kinderen werden wel wat eerder geboren en moesten een tijdje in de couveuze maar zij had geen echte ongemakken.

Ik wens je veel sterkte in de zwangerschap. Ik ben benieuwd hoe straks je 20 weken echo zal zijn. Lijkt me gek maar ook weer geweldig om drie kindjes te zien rondkrioelen!

Groetjes, Sara

Hoi Depri

Ik heb geen ervaring met meerlingen maar wel met heeel erg ziek zijn tijdens de zwangerschap want dat breekt je helemaal op. Dan kun je gewoon niet meer blij zijn hoe graag je de kindjes ook wil. Bij de eerste was ik de eerste drie maanden doodziek tot ziekenhuis opname aan toe en daarna werd het minder maar het ging niet helemaal weg. Bij 8 maanden heb ik rantidine gekregen en toen hield het spugen wel op.

Bij mijn tweede weer ziek weer opname maar wel wat minder bij deze ging het met 16 weken beter en weer ranitidine gekregen.

Bij de derde nu weer ziek maar minder en ik heb weer rantitidine. Ik ben ook bijna 14 weken en tel weer af.

Ik heb medicijnen gekregen en dat helpt wel wat en dat heb ik bij alle drie gekregen. Mijn vriendin was bij een tweeling ook zo ziek omdat je meer hcg aanmaakt. 1 ding staat voorop bij 16 weken is dat hormoon minder en zal het echt minder worden maar dit is echt geen feest!

Ik leef met je mee !

Liefs
Lies

Hoi Wendy,
een 3ling, wat leuk! maar lijkt me een zware zwangerschap! Mijn 2ling wordt over 2 weekjes alweer 1 jaar!! Mijn zwangerschap verliep niet helemaal vlekkenloos, maar had uiteindelijk een prima resultaat met 2 mooie gezonde dames!!

Ik wil je veel sterkte wensen de komende tijd!! Ik hoop dat de misselijkheid snel af neemt want dat was erg afzien. ik had het ook de hele dag door. bah bah bah!!!
bij mij werkten de zwangerschapsgranules erg goed en natuurlijk de bekende crackers....

Groetjes,
Petra mama van Brenda en Samantha (06-05-2008)

Terug
Bovenaan