wie ook zwanger van een meerling????(DRIELING)??

Hoi Depri,

Wauw, je bent zwanger, en dan nog wel van een drieling!!!
Ik 'ken' je nog van het 'als zwanger worden langer duurt' forum. We hebben weliswaar niet echt actief met elkaar gesproken, maar nadat ik zelf zwanger was geraakt ben ik nog regelmatig even gaan kijken hoe het met je ging. En nu lees ik dus dit... pfoe zeg, een drieling!
In de eerste plaats natuurlijk: gefeliciteerd, fantastisch dat het gelukt is!
In de tweede plaats: heel veel sterkte de komende tijd! Ik kan me goed voorstellen dat het echt héél erg zwaar is!

Wellicht ten overvloede, maar voel je niet schuldig als je er af en toe even de balen van hebt. Ik heb daar zelf enorm mee lopen worstelen toen ik net was bevallen. Ons kindje was zóóó gewenst en ik vond dat ik de gelukkigste moeder op aarde moest zijn met een gezonde zoon, maar in plaats daarvan had ik flinke pijn (van de hechtingen) en was ik zo ontzettend moe dat ik amper vooruit kon komen. Kortom: ik voelde me eigenlijk gewoon k*t, maar ja, dat mocht natuurlijk niet van mezelf omdat ik dit kindje zo graag had gewild.
Toen ik mezelf toestond om me gewoon even te voelen zoals ik me voelde ging het eigenlijk al meteen een stuk beter, dus dat wil ik jou ook nog even meegeven!

Nogmaals veel succes en toch ook veel plezier gewenst!

Groetjes, 10e

Hoi Wendy,

Ten eerste uiteraard van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Een 3-ling, wow!
Ik ben nu 31 weken zwanger van een 2-ling en vind dat al zwaar, laat staan hoe dat met 3 is....... en hoe dat straks zal gaan...

Bij mij zijn ze er pas achter gekomen bij de 20 weken echo dat er 2 babietjes in mijn buik zitten ipv 1..... een hele grote verrassing. We hebben nog geen kindjes, dus ik ben erg benieuwd.

Wat mijn zwangerschap betreft: tot aan 24 weken zo'n beetje ben ik er heel makkelijk doorheen gekomen. Geen misselijkheid of iets.... Daarna werd het zwaarder. vrij snel last van harde buiken enzo. Dus werk nu van 27 weken nog maar 60%. En over 2,5 week gaat mijn verlof in!!!
Ik krijg nu ook meer last van bandenpijn (mijn buik groeit zooooo hard) en last van mijn rug enzo. Tja. Vind het niet zo heel gek. Ik ben nu zo'n 13 kilo aangekomen.... en dat zal nog wel meer worden.

Hoe is het met jou? Red je het nog allemaal?

Groetjes
Ryanne

hey meiden, sorry dat ik nou pas er weer ben maar ik heb zoveel in het zkh gezeten , ivm bloedingen.....

met de kids is nog steeds alles goed, die springen in het rond, maar nu blijkt dat mijn placenta op de voorgrond ligt.... en daar door kunnen die bloedingen komen....

dinsdag krijg ik weer een uitgebreide echo, en dan word er goed naar de de moederkoek enz gekeken....

ik heb het nu idd heel zwaar, ik heb volledige rust gekregen, en ik mag nog wel thuis blijven alleen als ik dus echt niks doe.... anders word ik opgenomen....

mijn ijzer is ook nogeens veel te laag heb ik nu med voor gekregen... lukt het niet om dit met med omhoog   te krijgen nemen ze me als nog op, en jullie begrijpen natuurlijk dat ik daar niet op zit te springen ivm met mijn dochtertje....

er is nu wel hulp voor in huis aangevraagd dus dat gaat een hoop schelen....

ik krijg iedere week een echo , en ik moet iedere week bij de gyn komen....

nu afgelopen ben ik dus 3 keer op de verloskamers geweest ivm bloedingen....

ik ben echt helemaal kapot!! maar ik doe het voor een goed doel....

ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie lieve berichtjes terug....

ik kan niet iedereen persoonlijk gaan beantwoorden daarom alles een beetje in het kort in 1 verhaal hahahahah

meiden , tot snel weer,

xxx wendy

Hoi Wendy,
ik ken jou ook nog van het zwanger worden forum (Sara79).
Wat vervelend dat je bloedverlies gehad hebt? en ik kan me heel goed voorstellen dat je geen zin hebt om zo lang in het zkh te moeten liggen! zeker niet ivm je dochtertje!
ik wil je veel sterkte wensen met alles! ik hoop dat het rustig wordt!
ik kreeg bij mijn 1e controle bij de gyn al een recept voor ijzertebletten en voor 5 mcgr (denk ik 10 x normale hoeveelheid) foliumzuur.

hoe ver ben je nu? of heb ik daar overheen gelezen?

Succes met alles!! Het lijkt me trouwens wel leuk om te zien, die echo's!!!

Groetjes,
Petra

hoi petra, ik ben ruim 14 weken... en alles loopt goed, alleen op de bloedingen na... maar gelukkig is er een reden voor gevonden....
mijn placenta ligt wel op de achtergrond alleen wel voor de uitgang.... daar door kunnen de bloedingen komen....  

maar voor de rest gaat het wel, nu ik de med een week heb ingenomen voel ik me al een stuk beter , alleen smiddags krijg ik een dut maar ja als dat alles is he....hahahah

hoe gaat het met jou verder....

ik hoor je weer snel , gr wendy

Hoi Wendy,
wat vervelend van die bloedingen, maar wel super dat het goed gaat met de beebs. ook fijn dat je weet waarom. scheelt toch een  boel onzekerheid denk ik.  14 weken alweer. dan heb je vast al een redelijk buikje.

hier gaat het goed. de meisjes worden 6 mei alweer 1 jaar! het gaat zo snel. de eerste tijd was erg wennen, maar het waren dan ook onze eerste kids. nu is het zo leuk om te zien hoe ze samen spelen (en inmiddels ook ruzie maken). ze kruipen steeds achter elkaar aan door de huiskamer. de ene keer brenda voor op en de andere keer samantha. ze doen ook dingen alleen. samantha kan bijv 45 min door de huiskamer banjeren. zo grappig! volledig geconcentreerd  op en neer tussen de vensterbank en de bank.  
ze beginnen nu ook pogingen te doen om te gaan lopen. nog niet los, maar eergister deed brenda wel opeens 3 losse stappen van de stoel naar de verwarming.

heb je een hyves? mijn mail is sara_1979@live.nl. dan voeg ik je toe. zo niet, dan zie ik je weer hier op JG. nu snel gaan slapen, voordat het weer tijd is voor een flesje

Groetjes,
Petra

Terug
Bovenaan