Wie ook zwanger willen worden na 1 of meerdere miskramen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Ik heb net vorige week mijn 2e miskraam gehad daarvoor had ik een bbz. Nu ben ik gisteren weer naar de gyn geweest voor nacontrole en daar bleek dat ik gelukkig weer schoon ben en dat er jaaaaa weer een ei op springen staat. Nou is mijn vraag wie er nog meer zwanger wil worden na 1 of meerder miskramen. Vind het wel fijn om ervaringen te delen met meiden die hetzelfde hebben meegemaakt.

Liefs Sharine

Hoi Sharine

Ook ik heb een mk gehad, nu 5 weken geleden. Ik was nog maar 6 weken en 3 dagen zwanger van ons eerste kindje !!
Ik werd sochtends wakker met giga bloedverlies, uur later lag ik voor een inwendige echo en bleek bijna alles al weg,   Twee weken later bij de controle was ikhelemaal schoon.
Wij zijn meteen weer begonnen met klussen, Heb vorige week mijn ei gehad dus is nu nog een weekje wachten.
Heb wel al klachten die op een zwangerschap lijken, maar je lichaam kan je goed voor de gek houden, dus ik reken nergens op !

Hoe oud ben je>? En hoelang zat er tussen de bbz en je mk? Verschrikkelijk hoor !!
En in de hoeveelste ronde was je zwanger??

Groetjes Maike Sanne

Hoi MaikeSanne

Ik ben 31 jaar en moeder van gelukkig wel 2 kids. Na de bbz was ik weer gelijk zwanger maar eindigde die al heel vroeg in de zwangerschap in een miskraam. Toen hadden we besloten om een half jaar pauze in te lassen na die pauze was ik in ronde 2 week zwanger maar bleek dat het bij 6,5 week zwangerschap gestopt te zijn met groeien. Nu hebben we ook besloten dat we er gelijk weer voor gaan. En we zien wel hoe het schip strand.

Is het voor jou wel het 1e kindje of heb je ook al kids. Nou hopelijk ben je weer snel zwanger en wie weet nu al wel. En heeft je lichaam je niet voor de gek. Maar ook dat herken ik hoe vaak mijn lichaam me wel eens voor de gek heeft gehad.

Liefs Sbabe

Hoi hoii

Nee, wij hebben helaas nog geen kinderen,
Ik ben 24 jaar, wij waren in de 3e ronde zwanger..
Iedereen die weet dat we er mee bezig zijn zegt dat we zwanger zijn.
Dit omdat ik last van van eczeem, het is al een hele poos goed onder controle te houden, alleen toen ik zwanger was kwam het (na een half jaar weg zijn geweest) ineens weer in mn gezicht. Na de mk was dit weer weg en nu..
Dag na mn eisprong werd ik wakker en ja hoor.. weer eczeem !!!
Dus ben stiekum toch aan het hopen... maar ja het zegt niks natuurlijk !!

Mk en bbz gaat je niet in de koude kleren zitten, hier was t heel dubbel allemaa, zus en schoonzusje zijn beide in verwachting dus word er veel mee geconfronteerd..

Hoi

Ooeeww dan word het dus wel extra spannend dan met je exzeem.
Ja vooral als er mensen in je omgeving ook zwanger zijn dat is het dubbel zo pijnlijk. Maar goed we doen er niks aan het overkomt je. Ik zie het gewoon als flinke pech en heb voor mezelf een heel sterk gevoel dat het een keertje goed gaat. Hopelijk hoeven we beiden niet zo lang te wachten en mogen we hopelijk ook snel een mooi wondertje in onze armen sluiten.

Liefs Sharine

hoi hoi
ik ben nog in afwachting van een miskraam, afgelopen donderdag te horen gekregen dat het vruchtje met 6,5 week gestopt is met groeien. Een klap in mijn gezicht want ik ben wel 4 weken kots beroerd geweest, voor niks blijkt achteraf
Morgen heb ik een afspraak bij de gyn omdat een spontane mk nog niet op gang gekomen is
Zal wel blij zijn als alles achter de rug is, ik neem wel ff pauze van het zwanger worden, dit jaar ga ik alzo niet meer aan de klus, eerst alles op een rijtje. Buiten dat is dat zwanger zijn zeker in de begin periode niet mijn hobby dus daar moet ik me ook weer geestelijk op voor bereiden
Ik heb gelukkig een gezonde zoon van 2, en met nog 1 kindje erbij is mijn gezin compleet. Maar dit kindje hoe klein ook zal altijd mijn tweede kindje blijven
Dames ik hoop dat jullie snel weer zwanger zijn, ik pas even...

Hee hallo,

Ik ben nu in ronde 16 beland en heb 2 miskramen gehad, 1 was ik 7 weken ongeveer, en de tweede was ik het nog maar net, had toen net een afspraak gemaakt en 1 uur later begon ik te bloeden.Ik heb trouwens al een gezonde zoon van 2.Vind dat het nu wel erg lang duurt en als ik deze maand nog niet zwanger ben wil ik naar de gynacoloog.   Ik voelde eigenlijk met bijde miskramen me heel  onzeker terwijl ik dat met mijn zoon helemaal niet had, misschien een voorteken geweest dat het mis zou gaan.

Liefs Esther

Hoi Sharine,

Wat balen zeg, na de bbz nu twee miskramen, dat valt niet mee! Ik heb zelf tussen m'n beide meiden twee miskramen gehad. Één met 9 weken en één met 7 weken. Vooral de 1e miskraam is me echt overkomen. Vooral ook omdat we de dag ervoor het hartje hadden zien kloppen op de echo. De 2e miskraam kwam in ieder geval minder hard aan. Na de 1e miskraam hadden wij ook ff een pauze ingelast, om m'n lichaam toch wat rust te gunnen. Maar na de 2e miskraam was ik zo opstandig dat ik niet eens m'n ongi afgewacht heb en ben toen ook meteen zwanger geraakt en deze zwangerschap is wel goed gegaan. Inmiddels ben ik 20 weken zwanger van nr. 3. Hoewel ik de 1e paar weken erg onzeker ben geweest, kreeg ik met een week of 7 het vertrouwen dat 't wel goed zat. Dat neemt natuurlijk niet weg dat iedere echo/ ieder bezoek ad vk wel erg spannend was. Ik had toch het idee van het zou toch wel goed zitten? Nu voel ik de kleine zelf bewegen en daar ben ik blij van, heb ik toch niet echt de bevestiging vd vk nodig. Volgende week de 20 weken echo, en ik moet zeggen dat ik daar toch wel gespannen over ben.
Nou meid, ik wens je veel succes en hoop dat je snel zwanger wordt, dat je een voorspoedige zwangerschap mag hebben en na 9 maanden je 3e kindje in je armen mag sluiten!

Terug
Bovenaan