Wie ook zwanger willen worden na 1 of meerdere miskramen

Hallo dames,

Ook ik wil samen met mijn partner proberen weer zo snel mogelijk zwanger te worden.
Ik heb in april mijn eerste miskraam gehad(het is gestopt met 8 wk en 4 dg)  en ik ben nu weer in afwachting van een miskraam. Vorige week donderdag is geconstateerd dat ons kindje het heeft opgegeven na 8 wk en 6 dg. Ik ging er van uit dat het met een paar dagen wel op gang zou komen, maar het is nog steeds rustig.
Omdat dit de 2e keer is zijn wij door de VK naar de gyn verwezen voor chromosoomonderzoek. Daarbij moet onderzocht worden of mijn moeders medicijngebruik tijdens de zwangerschap op mij van invloed is.  
Ik ben inmiddels 26, in dec 27 en zowel de eerste als de 2e keer was ik na 2 rondes zwanger. Een geruststelling dat ik kennelijk makkelijk zwanger wordt, maar ja, wanneer komt er nou eens een kindje?!
Wij hebben nog geen kinderen, maar zijn afgelopen maand oom en tante geworden van de eerste van mijn schoonzus en zwager en afgelopen donderdag hebben onze buren een dochter gekregen. Om ons heen is het volop babyboom, wat ook wel erg confronterend is. Ervaren jullie dat ook zo?
Hopelijk kunnen we de komende weken/maanden ervaringen met elkaar delen en elkaar steunen als er iemand weer snel zwanger wordt!
Groetjes,
Karin

hoi hoi dames

de eerste keer dat ik zwanger was (was uitgerekend op 12nov 2006) heb ik een miskraam gehad met 12wekenmijn schoonzusje was toen 2weken eerder uitgeteld als mij,en toen heb ik een hele moeilijke tijd gehad,bij haar ging alles goed iedereen was super blij voor haar en niemand vroeg zich af hoe ik me erdoor voelde.nou is haar zoontje inmiddels bijna 2jaar en telkens als ik hem zie denk ik tja hoe zou mijn hummeltje zijn geweest enzo dus het blijft je altijd bij.(bij deze raakte ik door de pil zwanger)

inmiddels ben ik dit jaar bevallen van een dochtertjebij haar was ik meteen de eerste ronde zwangeren de zwangerschap verliep super,dus mag niet klagen

nu ben ik 29augustus gestopt weer met de pil en we hebben net onze klusdagen gehad hihi,dus ik hoop dat het weer meteen raak is ( al denk ik van niet)

dit heeft niks met jullie  vraag te maken maar wil jullie laten zien dat je na de miskramen toch nog altijd kan bevallen van een prachtige zoon of dochter

sterkte allemaal

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

Hoi meiden

Espritfreak bedankt voor je lieve woorden. En ik wens jou een hele fijne zwangerschap toe en dat je over ongeveer 20 weken een pracht van een kindje in je armen sluit.

Esther heel frustrerend dat je nog niet weer zwanger bent geweest na je miskraam. Sommige zeggen dat je heel vruchtbaar bent na een miskraam en bij een ander duurt het maanden voordat ze weer zwanger zijn. Hopelijk hoef je niet naar gyn en ben je snel weer zwanger.

Karin het is zeker niet niets om dit mee te moeten maken. Bij mij heeft het ongeveer 2 weken geduurd voordat het zelf op gang kwam. Ik wilde namelijk geen curretage omdat daar zoveel nadelen aan vast zat (verklevingen, onvruchtbaarheid) en die risico wilde ik niet nemen. Althans niet direct en gelukkig voor mezelf had ik niet het gevoel nu moet het eruit. Maar gelukkig is het vanzelf gekomen en ben ik in 1 dag alles verloren vruchtzakje en vrucht. Maar heb zeker 1,5 nog na gevloeid ben er eigenlijk nog maar net vanaf. Ik hoop dat het bij jou niet zolang hoeft te duren voordat het komt en ik wens je heel veel sterkte daarbij. En hopelijk mag je weer heel snel zwanger worden en dat het dan goed mag gaan.Het is zeker een heel dubbel gevoel Karin je word tante en je zit in je eigen verdriet om het verlies.

Liefs Sharine

Hallo dames,

ook ik heb vorig jaar een mk gehad na gelijk in de 1e ronde zwanger te zijn geraakt. Ik was ong 7 wkn zwanger, het was vermoedelijk een bbz. En nu zit ik alweer in de 13e ronde en het wil niet echt meer lukken. Na de mk heb ik na een paar maanden zelf een onderzoek aangevraagd omdat ik het idee had dat het niet helemaal goed zat. Na onderzoek blijkt dat mijn baarmoederslijm te zuur is, hierdoor kunnen er geen zaadjes naar binnen. De 1e zw.schap was dus echt een geluk bij een ongeluk, alleen dus een mk geworden. Ik moet nu een half jaar spoelen, hiermee kunnen de zaadjes er wel door, alleen het is dus nog niet gelukt om zwanger te raken. Dus is de 6e maand, als het nu niet lukt worden we verder doorverwezen. Ben net af van mijn ongi, dus volgende week weer klussen. Heb nu ook schimmelinfectie, daar stop ik zondag mee met zalven, want die zalf en spoelen en sexen tegelijk dat kan allemaal niet

Ben nu 35 jaar, klokje tikt dus aardig door, en we gaan voor een 1e kindje.

Hoi allemaal

Jeetje bieb. datis niet niks allemaal !!!     Jeetje zeg !
En dan zit ik maar te zeuren over 1mk !
Gosje zeg... tis zo oneerlijk in t leven he !! Degenen die niet zwanger willen worden raken bv na een one night stand zwanger en degenen die willen.. daar lukt t niet !

Ik hoop dat het deze ronde raak is !!!!!

Liefs Maike Sanne

hallo ook ik heb een mk gehad in januari na 6 weken.
het is er allemaal op de natuurlijke manier uitgekomen gelukkig.
zit nu al weer in ronde 8. ik was toen meteen eerste ronde raak. vraag me wel eens af of ik toen gewoon geluk had en dat het nu niet meer wil lukken.
vind het nu zo lang duren.
heb nu volgende week mijn nod.
erg spannend allemaal, ieder maand weer. ik wens iedereen heel veel sterkte en succes en hoop dat we gauw allemaal een gezond kindje mogen verwachten.

liefs suzy

hoi meiden!

ik zie veel "bekende" namen hier.
met jullie meekletsen hoeft nu even niet meer.

ben inmiddels 18 weken zwanger na 3 miskramen. maar denk dat de meesten van jullie dat al wel weten.

ik wil jullie veel sterkte toewensen voor de komende tijd!
ik moet nog maar zien of het allemaal tot het einde toe goed gaat naturlijk, want garantie heb je nooit. maar je ziet dat het ook na 3 miskramen nog kan!

dikke knuffel!
Carina

hallo

ik heb afgelopen weeken mijn vijfde miskraam gehad ik zit flink te balen
heb wel al twee kinderen maar ad graag een derde gewild helaas is het ons blijkbaar niet gegund vrijdag moet ik naar de gynocoloog toe kan haast niet meer blij zijn met een positieve test want elke vraag ik me af hoelang blijft het nu zitten helaas gaat het iedere keer mis met 6 weken daar moet toch een aanleiding voor zijn nou wacht vrijdag maar af
sharine sterkte met het verwerken van deze miskraam kop op geef de moed niet op hoor groetjes radeloos37

Terug
Bovenaan