Wie ook zwangerschapsverschijnselen?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Hier nog een die met zwangerschapskwaaltjes loopt. Tot op heden nog geen positieve test. Ik word er enorm onzeker van...

Moe, misselijk, duizelig, ongesteldheidsgevoel, snel honger... en de waslijst is volgens mij nog langer. Allemaal dingen die ik bij mijn eerste zwangerschap ook had.

Doordat ik bv geef ben ik nog niet ongesteld geweest, dus ik heb geen idee m.b.t. eisprong, NOD, enz. Het is een kwestie van afwachten. Bij mijn eerste heb ik ook lang moeten wachten voor de test eindelijk positief was en toen had ik ook al lang klachten.

Vervelend!

Groetjes, Marisa

Hoi Marisa,
Ik hoop dat de zwangerschapskwaaltjes ook echt uitmonden in een zwangerschap.
Succes!Ik hoop echt voor je dat je snel meer duidelijkheid hebt.
Ik heb namelijk ook veel klachten, moe, misselijk, ongesteldheidsbuikpijn, chagerijnig, etc, maar ik ben nog niet zo lang gestopt met de pil, pas 4 oktober en mijn natuurlijke ongesteldheid is nog niet gekomen en zit al op dag 51 van mijn cyclus, 1 keer getest toen ik een week overtijd was, maar ik denk dat ik van het weekend toch nog maar een tweede test ga uitvoeren.

Groetjes Patries.

Hoi Patries,

Ik heb precies hetzelfde gehad wat jij omschrijft bij de eerste. Gestopt met de pil en voelde me daarna al snel zwanger. Maar een negatieve test, 5 weken nadat ik ongesteld was geweest. Ik snapte er niks van.

Ik dacht dus dat het door het gebrek aan hormonen kwam of zo, maar heb voor de zekerheid toch een maand later nog eens getest. En ja hoor, hartstikke zwanger. Die eerste test had ook al positief moeten zijn, maar was dit niet. Daarom kan ik me ook nu nog niet neerleggen bij een negatieve test. Omdat ik in de eerste plaats geen idee heb wanneer ik kan testen en omdat 'ie de vorige keer ook negatief was terwijl ik zo ziek was van de kwaaltjes.

Laten we hopen dat we zwanger zijn!
Groetjes, Marisa

Hoi Marisa en Patries,

Ik zit in ongeveer hetzelfde schuitje als ik jullie verhalen zo lees. Ik ben op 6 augustus voor het laatst ongesteld geweest en dezelfde week gestopt met de pil. Een week hierna begonnen alle klachten, duizeligheid, ben heel moe, misselijk af en toe (niet sochtends, hele dag door), gevoelige borsten, veel plassen, rommelend gevoel in mn buik en nog een paar kwaaltjes.

Maar ik ben sinds 6 augustus niet meer ongesteld geworden. We gingen er ook echt vanuit dat ik zwanger zou zijn. Een aantal testen gedaan ondertussen en telkens negatief. Vind het heel raar, terwijl ik me zwanger voel (Denk ik, want dit is mn eerste keer)..

Als het januari is (en ik dus al 5 mnd nie ongesteld ben) ga ik toch maar weer langs de ha.

Hoe gaat het nu met jullie?
Groetjes Diaan

Ja, ook hier nog steeds hetzelfde. Er zijn weer klachten bij gekomen en mijn man zei gisteren: ik denk dat je zwanger bent tot het tegendeel is bewezen. Hahaha.

Die ochtendmisselijkheid is inderdaad iets voor de hele dag. Ik moet zeggen dat ik er juist 's ochtends altijd het minste last van had en heb.

Ik ben heel benieuwd hoe het gaat uitpakken. Ik haat die onzekerheid. Als ik jou was zou ik toch naar de huisarts gaan voor een echo of zo. De assistente zei maandag al dat als de test a.s. maandag nog negatief was, ze me een doorverwijzing voor een echo gingen geven, dus dat is al een stuk sneller dan na 5 maanden...

Groetjes, Marisa

Hoi Marisa en de rest,

Zo herkenbaar jullie kwaaltjes. Mag ik meekletsen ?
Ik zit nu in ronde 5 en moet zaterdag ongesteld worden.
Afgelopen vrijdag zakte mijn temp. met een graden. Daarna heb ik 4 dagen een mega pokkehumeur gehad en huilbuien: dit is vast en zeker van de teleurstelling. Inmiddels is dat weer wat minder en is mijn temp weer gestegen: ik snap er niks van !
Ik heb dezelfde kwaaltjes als de andere maanden dus mijn lichaam zal me wel weer voor de gek houden en ik ga er ook echt van uit dat het NEE is gezien mijn temp gezakt was en ik niks anders merk dan anders.
Hierbij mijn "verschijnselen": ( heb ik andere maanden ook gehad ! )
- Super slecht humeur en huilbuien welke inmiddels weer verdwenen zijn. Zal wel PMS zijn geweest en de teleurstelling. Dit heb ik nog nooit zo erg gehad.
- Koud koud koud koud, maar ja het is ook echt koud buiten.
- Moe: nou heb ik wel weinig slaap gehad de laatste paar dagen........
- Trek in lekkers en honger honger honger: dat heb ik altijd voordat ik ongesteld moet worden.
- Lage rug pijn: kan van een verkeerde houding zijn.
Verder geen pijnlijke borsten of wit vloed. Wel af en toe een ongi gevoel. Al met al heb ik geen hoop.

Er zit niks anders op dan afwachten tot zaterdag. Nogmaals ik ga er echt van uit dat het niet zo is: .

Groetjes, Silvia

Oeps vergeten: sinds vanmorgen voel ik af en toe een vleugje misselijk, maar ja heb gisteren heel veel gesnoept !! En misschien beeld ik me dat ook wel in.

Haha Marisa, mijn vriend zegt ook steeds: als die test zegt positief dan ben je gewoon zwanger, maar als die test negatief aangeeft, wil dat nog niet direct zeggen dat je ook echt niet zwanger bent. Hij gelooft er best wel in, maar ik zeg elke keer dat ik weer een negatieve test doe: zie maar, tis toch echt niet zo, ben niet zwanger hoor.

Ik vind het in ieder geval, net zoals jij, heel vreemd..

Terug
Bovenaan