Wie ook zwangerschapsverschijnselen?

ps: ik kan ook janken om alles! :( haha komt misschien gewoon omdat mn lichaam aan het ontpillen is.. ?

Moet echt snel weer naar de dokter, maar hoop steeds dat ik snel ongesteld wordt. Maar we houden elkaar op de hoogte hier he?!

Ik heb de zwangerschapstests binnen. Ik denk dat ik morgen weer een test doe, maar zeker weet ik dit nog niet...

Hebben jullie ook dat, wanneer je een goeie dag hebt met niet al te veel kwaaltjes, je gelijk 'O jee!' denkt?

Wij waren eigenlijk helemaal niet van plan om zwanger te worden. Wilden pas in februari gaan beginnen met klussen, maar nu ineens zoveel klachten. En nu het zo lijkt alsof ik zwanger ben, zou ik het echt wel erg vinden als het niet zo was. En ik weet dat ik dan moet wachten tot februari om het echt te proberen (ik heb een zeer verstandige man die niet om te praten is...). Ik ben al zo aan het idee gewend geraakt. Weet zeker dat ik ga huilen als het toch niet zo blijkt te zijn.

Aan de andere kant, waarom heb ik dan zoveel klachten? Het is niet alsof ik het me inbeeld, want we waren er helemaal niet mee bezig. En het blijft afwachten, en nog langer wachten en nog langer wachten. Kwam er maar een definitieve uitslag...

Groetjes, Marisa

Hallo allemaal,
Lastig he, dat afwachten.
Ik vroeg me ook af, als ik het elke dag koud heb, terwijl het binnen   warm is, het te maken heeft met zwangerschapskwaaltjes.En zo nu en dan ook een warm gezicht. Voel me verder goed. Soms wat misselijk.
Mijn vriend vraagt bijna elke dag ben je al ongesteld?en als ik dan zeg nee, zegt hij dan ben je zeker zwanger.
Ik ben wel beniewd, want ik ga zaterdagochtend weer testen.
Iedereen in ieder geval veel succes!

Groetjes Patricia.

Hoi Meiden,

Daar ben ik weer. Net getest: negatief... We hebben gisteren uitgerekend dat de positieve test bij Lotte waarschijnlijk pas over een MAAND is. Maandag de volgende test en de huisarts bellen voor een afspraak.
Als ik niet zwanger ben, dan moet ik toch wel ziek zijn...

Groetjes, Marisa

quote: Marisa7 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-11-2007 09:25:20'));

Hoi Meiden,

Daar ben ik weer. Net getest: negatief... We hebben gisteren uitgerekend dat de positieve test bij Lotte waarschijnlijk pas over een MAAND is. Maandag de volgende test en de huisarts bellen voor een afspraak.
Als ik niet zwanger ben, dan moet ik toch wel ziek zijn...

Groetjes, Marisa

Hoi Marisa

Ben je veel over tijd?

Balen die niegatief testen he?

Ik ben 16-11 getest en 17-11 ongesteld geworden.

Ik duim voor jou

Veel succes verder.  

Groetjes Silina

Ik heb geen idee. Ik geef volledige borstvoeding en ben nog niet ongesteld geweest...

Groetjes, Marisa

Meiden, alle hoop is nu vervlogen.
Net op de wc zag ik een wit slijmpropje en dat heb ik altijd vlak voordat ik ongesteld wordt. Ziet er naar uit dat ik echt op moet voor ronde 6: zucht.

Groetjes, Silvia

Terug
Bovenaan