wie ook?

hoi allemaal,

na heeeeeeeel veeeeeeel lezen, vragen en twijfelen heb ik gister toch de keuze gemaakt en ben ik de griepprik gaan halen.

Op mijn werk, ik werk bij kraamzorg (op kantoor) gaven ze toch ook wel de voorkeur om te enten...ik vond het echt een moeilijke keuze maar het brengt een hoop rust in mijn hoofd.

Wie van jullie heeft het ook gedaan? ik merk verder niets alleen een stijve arm...

succes met beslissen!

groetjes

OOk hier eentje die het wel heeft gedaan. Ben van maart forum, en werk voor postbus51. Heb een hoop mensen met veel vragen waar ik intussen alle antwoorden van uit mijn hoofd weet! Maar het blijft een keuze voor iedereen opzich!
Toch raken de mensen geiriteerd als het hier om gaat ook op het maartforum maar ik denk maar zo, dit is toch een forum om dingen te delen dus als het je niet intresseerd kijk je maar niet!

Ook heb ik een stijve arm, maar trekt al weer aardig bij terwijl ik dit schrijf....heb hem gister gehaalt.

XXX

ik ga hem volgende week halen.
Vind ook dat je erg onzeker word gemaakt, voorsl op internet!
Maar naar mijn mening is de helft broodje aap!
Ik bedoel, als het echt niet goed was gaven ze die prik ook niet!
Mijn zoontje laat ik straks ook inenten.

groetjes Mirjam

Ook ik ga er vandaag om,
het heeft wel even geduurd voordat ik dit besluit heb genomen.
Maar mijn huisarts is er groot voorstander van, en heeft me aangeraden om het toch echt te doen.

Groetjes Willeke

Hai,
Ik heb hem vanmorgen gehaald na veel twijfel. Na veel navragen toch maar besloten om het te doen de koorts is erg gevaarlijk en als zwangere vrouw kan je minder diep inademen dus mocht je ziek worden dan heb je grote kans op long problemen. Nu een pijnlijke arm maar wel blij dat ik het gedaan heb. Werk in de horeca dus veel contact met mensen er hoeft er maar 1 tussen te zitten.
Iedereen succes met de beslissing blijft moeilijk.

Groetjes Susan

hoi ,
Ik heb uitnodigen van huisarts gekregen voor twee prikken eentje op 19 november en de tweede op 10 dec ik twijfel nog of ik de prik ga halen mijn man wil dat ik wel de prik halen dus nog nadenken ik vind moeilijk te beslissing.
Groetjes Huda

Hoi dames,
Ik twijfel nog steeds, word niet goed van mezelf. Normaal ben ik nogal van knopen doorhakken maar nu even niet. Moet ook beslissen of ik dochter laat inenten.

Hallo Meiden,

Ik heb gister de 1e prik gekregen. De doorslag gaf bij mij het feit dat als je de griep krijgt, dat je daar ws hele hoge koorts van krijgt en long problemen ivm het ademhalen. Dit is niet goed voor jezelf en niet voor de baby, dus vandaar dat wij de keuze hebben gemaakt om hem wel te nemen.
Gr Sabine

Terug
Bovenaan