Wie positieve resultaten met een early test?

Ik heb er vanmorgen 2 gedaan van de Action. Ik kreeg twee keer een heel vaag, bijna onzichtbaar streepje als resultaat. Ik durf nog niet te hopen, maar kon me niet inhouden om er ook nog eentje van kruidvat 5v5 te doen. Zelfde resultaat! NOD is morgen of overmorgen. Mag ik stilaan gaan hopen? 
 
Hoi Snackworteltje,
Ik heb de laatste keer best wat verschillende tests gedaan, hoop dat je hier wat aan hebt:
5 dagen voor NOD met een Ultra Sensitive van Zwanger&Kids negatief
4 dagen voor NOD Action early negatief, maar Kruidvat 2voor5 postitief
1 dag voor NOD met een gewone Action postitief.
De clearblue digital heb ik bewaard voor op mijn NOD en die was toen positief.
Mijn conclusie is dat de "gewone" testen van Kruidvat al erg gevoelig zijn, dus het heeft naar mij idee weinig zin om die speciale vroege testen te kopen (zijn vaak ook nog eens een stuk duurder).
 
Hi, 
Hier op de 10de dag na de ovulatie positief getest met zo’n extra vroege test. Dus 4 dagen voor NOD volgens mijn cyclus. Ik heb die dag de hele dag menstruatieachtige pijn gehad en ‘s avond getest. Er kwam een zeer doorzichtig streepje na zo’n 7-8 minuten pas. Twee dagen lager al een duidelijker lijntje en dat werd echt donker pas 3-4 dagen na NOD. Ik had tests van sensitest of zoiets. 
 
Thanks voor de antwoorden. Toch wel positieve ervaringen blijkbaar! 
 
Ik vraag het omdat de angst voor onvruchtbaarheid enorm overheerst op dit moment (slaat nergens op want we zitten in ronde 1 maar ik kan het niet loslaten) 
dus een positief streepje zou mij in ieder geval laten zien en geruststellen dat ik zwanger kán worden. Mocht het dan tot mijn NOD (en laten we gruwelijk hopen van niet want dat gun ik niemand) dan ben ik in ieder geval rustiger omdat ik weer dat de mogelijkheid bestaat. 
 
6/7 oktober is mijn NOD. Ga 4 oktober denk ik testen. 
 
Ik heb 2 dagen voor mijn nod in de ochtend licht positief getest met de kv2v5. In de middag de cb digital gebruikt en die test was positief. Voor een derde bevestiging heb ik 1 dag voor nod nog met de gewone test van action getest en dat streepje was al iets donkerder.
 
Succes!
 
Terug
Bovenaan