Wie raad er mee?

Hey Liesjejoos,
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik ga ook voor een meisje! Wat Bellie al benoemde, er zijn drie streepjes zichtbaar. Maar als de verloskundige het niet met zekerheid durft te zeggen is het nog steeds een pure gok natuurlijk! Wanneer krijg je een volgende echo?
 
 
 
 
Hier mama van 2 jongens en nu zwanger van meisje.

Bij mijn jongens was met deze termijn echt heek duidelijk een balzak met piemeltje te zien.

Nu bij mijn dochter zou dit echt een kopie kunnen zijn van mijn echo toen. Duidelijk meisje
 
Toen ik zwanger raakte dacht ik direct een meisje, ik heb exact dezelfde klachten als met mijn eerste dochter (ook al zegt dit niks uiteraard) vervolgens bij de 13 weken echo een foto gekregen en hier op was heel duidelijk een jongens nub te zien. Toen moest ik even schakelen, heel leuk natuurlijk na een meisje!! Maar totaal niet wat ik dacht te dragen. Vervolgens een pret echo gehad met 16 weken. Hier vroeg ze wat wij dachten dus wij spraken jongen uit na aanleiding van de Nub. Toen gaf ze aan ook een jongen gezien te hebben. Wij hebben foto’s mee kregen maar er zit er geen 1 van het geslacht bij, terwijl wij kwamen voor een geslachtsbepaling. Beetje vreemd? Daarna bij de 20 weken echo had ons kindje de beentjes telkens bij elkaar en kon ze het niet goed zien. Ze dacht in de bewegende beelden wel een jochie gezien te hebben, dit ook gezegd nadat wij verteld hadden wat ze gezien hadden bij de pret echo. Maar wij hebben toen deze bovenstaande foto dus meegekregen waar in mijn opinie een meisje te zien is, inderdaad het hamburgertje Ookal vind ik het wellicht wel iets te ver uitsteken? Ik merk dat ik nog steeds twijfel wat het geslacht nou is. Ergens denk ik plat gedrukte balletjes ivm de beetjes de dicht tegen elkaar aan zitten maar ik heb ook nog nooit een beeld van een piemeltje gezien. Nu maar afwachten, over 2 weken de 3D echo… ik heb ergens het idee dat ik hiervoor minder erg aan het “bonden” ben met dit kindje, stom hè? Heel anders als bij mijn dochter waar het zo duidelijk was.
 
Ik heb deze site gebukt https://postimages.org/nl/ om een link van de foto te krijgen en vervolgens hier bij “afbeelding toevoegen” de link geplakt
 
Dit is de foto van me 2e zoontje. Bij hem wist ik ook zeker dat het een meisje was en toen moest ik ook ff omschakelen. Nu krijgen we wel een dochter en die foto lijkt egt sprekensd op die van jou
 
Terug
Bovenaan