wie rookte er ook en is nu gestopt?

ik rook dus ook, maar sinds ik sinds gister weet dat ik weer zwanger ben ben ik gestopt..
vind het wel heel moeilijk.. maar het moet van mezelf..
ben toen ik zwanger was van de eerste ook gestopt maar toen ik klaar was met de bv weer begonnen,, is het domste wat ik heb kunnen doen...

zit nu trouwens met chips bij de hand haha... ach je moet wat he?

Hoi,
Ik ga me er ook even mee bemoeien.
Ik weet niet of je er iets aan hebt maar ik zou echt even het boek van Allen Carr lezen.
Dat is echt een super super boek.
Het is mij nooit eerder gelukt om te stoppen omdat ik echt zooooo verslaafd WAS. Maar door dit boek te lezen ben ik gestopt en heb er echt 0 moeite mee gehad.
Het is heerlijk om me zo te voelen en wat denk je...
Ik stopte met roken en vervolgens raakte ik zwanger, geweldig toch!
succes en ik ben benieuwd hoe het verder met je gaat en of je het boek gaat lezen.

Hoi,

Alle 2 de keren toen ik wist dat ik zwanger was ben ik ook gestopt. Na de 1e na 3 maanden weer begonnen. De 2e is nu bijna 5 maanden en ik heb nog steeds geen sigaret aangeraakt, dus een record :). Vind het bij tijden nog wel moeilijk hoor. Je grijpt idd naar eten en dat terwijl ik er nog heel wat kilo's af wil. Maar toch probeer ik het vol te houden.
Goed van je dat je ook gestopt bent. Het is eigenlijk ook wel je plicht tov je kind vind ik. Maar goed daar zijn de meningen ook over verdeeld.
Een hele fijne zwangerschap en hopelijk hou je het na de bevalling ook nog vol. (het niet roken bedoel ik hè)

Hoi,

Alle 2 de keren toen ik wist dat ik zwanger was ben ik ook gestopt. Na de 1e na 3 maanden weer begonnen. De 2e is nu bijna 5 maanden en ik heb nog steeds geen sigaret aangeraakt, dus een record :). Vind het bij tijden nog wel moeilijk hoor. Je grijpt idd naar eten en dat terwijl ik er nog heel wat kilo's af wil. Maar toch probeer ik het vol te houden.
Goed van je dat je ook gestopt bent. Het is eigenlijk ook wel je plicht tov je kind vind ik. Maar goed daar zijn de meningen ook over verdeeld.
Een hele fijne zwangerschap en hopelijk hou je het na de bevalling ook nog vol. (het niet roken bedoel ik hè)

wil jullie alleen maar even complimenteren!
heel erg knap van jullie hoor dat jullie gestopt zijn!
en ach, die paar kilo die je er bij komt..... gaat vanzelf wel weer goed komen na de bevalling, en zo niet zijn er zat andere manieren om dat kwijt te raken.

hey meiden.

heel veel succes!!

liefs, do

wil jullie alleen maar even complimenteren!
heel erg knap van jullie hoor dat jullie gestopt zijn!
en ach, die paar kilo die je er bij komt..... gaat vanzelf wel weer goed komen na de bevalling, en zo niet zijn er zat andere manieren om dat kwijt te raken.

hey meiden.

heel veel succes!!

liefs, do

Hallo,
Ik ben ook gestopt met roken nadat ik wist dat ik zwanger ben. Moet zeggen dat het me nu erg gemakkelijk af gaat! Ja je weet waarom je het doet!!!
Succes en allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

Terug
Bovenaan