wie rookte er ook en is nu gestopt?

goed dat jullie gestopt zijn!

Een tijd terug stond hier een onderwerp en daar ging het over de vrouwen die nog wel roken.... ik schrok ervan hoeveel dat er nog zijn!

Dan krijg je redenen als: ik rook er nog maar een paar en de stress als ik stop is erger voor mijn kind dan het roken!

Mar ik heb eens een filmpje gezien van wat er met je kind gebeurt in je buik als je 1 hijs neemt... het kindje krimpt helemaal ineen en voelt zich duidelijk zeer ellendig, en dat na 1 hijs!!!

Deze documentaire is een paar jaar terug op tv geweest!

Dus ga ervoor en zet door, super!!!!

goed dat jullie gestopt zijn!

Een tijd terug stond hier een onderwerp en daar ging het over de vrouwen die nog wel roken.... ik schrok ervan hoeveel dat er nog zijn!

Dan krijg je redenen als: ik rook er nog maar een paar en de stress als ik stop is erger voor mijn kind dan het roken!

Mar ik heb eens een filmpje gezien van wat er met je kind gebeurt in je buik als je 1 hijs neemt... het kindje krimpt helemaal ineen en voelt zich duidelijk zeer ellendig, en dat na 1 hijs!!!

Deze documentaire is een paar jaar terug op tv geweest!

Dus ga ervoor en zet door, super!!!!

Hartstikke goed dat je gestopt bent!! Ik heb zelf nooit gerookt, maar kan me goed voorstellen dat het moeilijk is om zo'n gewoonte te stoppen. Daarom allemaal lof voor jou!

ik ben gestopt met roken te gelijk als met de pil toen we voor de eerste gingen, ik ben het 5 jaar volgehouden en afgelopen zomer weer begonnen.
Toen ik in december met de pil weer stopte rookte ik maar 2-3 cigaretten per dag, toen ik test heb gedaan en ie positif was, niet meer gerookt en het gaat goed.
Ik doe veel "gezond"snoepen zoals tomatjes, wortels, appeltje.

Knap dat jullie stoppen, of in ieder geval proberen. Zelf heb ik nooit gerookt, maar van familie weet ik dat dit heeeeeel moeilijk kan zijn!
Ga ervoor, dat je het na de eerste zwangerschap niet hebt vol kunnen houden geeft niet zoveel toch? Als je het tijdens de zwangerschap maar lukt!

En die chips....hihihihi, ik eet ook regelmatig een zak leeg hoor, en ik heb niet zo'n goed excuus als jij....!

Knap dat jullie stoppen, of in ieder geval proberen. Zelf heb ik nooit gerookt, maar van familie weet ik dat dit heeeeeel moeilijk kan zijn!
Ga ervoor, dat je het na de eerste zwangerschap niet hebt vol kunnen houden geeft niet zoveel toch? Als je het tijdens de zwangerschap maar lukt!

En die chips....hihihihi, ik eet ook regelmatig een zak leeg hoor, en ik heb niet zo'n goed excuus als jij....!

Ik rookte dus ook (al 10 jaar, maar niet echt veel 8 sigaretjes per dag ongeveer), Toen ik er achter kwam dat ik zwanger was heb ik nog een sigaretje gerookt van alle emoties enz.... Maar sindsdien gestopt. Ik heb er geen stress van ofzo... dus dat scheelt. Ik krijg het ook eigenlijk niet echt over mijn hart om iets opzettelijk te doen wat ongezond kan zijn voor de kleine uk.... Maaaaaar ik weet dat de dokter een vriendin van me heeft aangeraden om te blijven roken, maar wel minder omdat zij veel stress kreeg van het stoppen met roken!

Alle dames die gestopt zijn: Superrrrr gedaan :D
Volhouden he!

liefs

ja ik heb dat filmpje ook is gezien,, je ziet dan echt dat het kindje in elkaar krimpt als je een trekje neemt...
vandaag even een moeilijk momentje gehad.
me dochter van 2,5 was me echt aan het uitproberen...
heb toen even gejankt om niks eigenlijk..
maar toen kwam me kleine meid me snel een dikke knuf geven.. arm kind die weet ook niet waarom mama zo van slag is..

Terug
Bovenaan