Wie rookten er en zijn gestopt?

Dag allemaal!

Zelf ben ik direct na de eerste positieve test gestopt met roken. Vandaag precies een week geleden. Wie van jullie ook en hoe gaat dat? Ben wel benieuwd!

Hoi hoi
bij de eerste rookte ik tot ik stopte met de pil, de eerste maand was meteen raak dus veel pret hebben we er niet van gehad maar voor mij wel een goede stok achter de deur om van de sigaretten af te blijven....
nu 5 jaar later nog steeds rook vrij....

hoe gaat het bij jou dan, last van ontwenning?

hoi,
ik ben na mijn vroege miskraam geen september mama meer maar toen ik positief had getest ben ik gestopt met roken! straks al bijna weer 3 week. en ben best trots op mezelf dat ondanks alles ik nog niet weer heb gerookt!en hopelijk ook zal volhouden!
Goed van je premiere! super hoor! en miniminiwelp ik hoop dat ik over 5 jaar ook nog steeds rook vrij ben!
liefs neomi

Op zich gaat het wel. Veel minder moeilijk dan ik ooit had gedacht, maar ik denk dat dit komt omdat ik nu echt een reden heb om het te laten. Daarbij is het pas een weekje dat ik ben gestopt.
Daarvoor ben ik nooit gemotiveerd geweest om te stoppen. Maar ik moet nu volhouden!!

Wat goed dat jij al zo lang gestopt bent, zeg!

Neomie,

Wat onwijs goed van je dat je het volhoudt ondanks de miskraam. Ik weet eigenlijk wel zeker dat ik dat niet had gekund. Het bewijst maar weer dat je een hartstikke sterkte vrouw bent! Petje af hoor!

Hoi hoi,

Hier ook een ex-roker, 27 dec wist ik dat ik zwanger was. Ik had me met goede moet voorgenomen om 1 jan volledig te stoppen met roken. Maar dat was lastiger dan ik dacht, dat kwam ook omdat ik niet misselijk was. Op advies van anderen overgegaan op Kent sigaretten (deze zijn licht) en rond 8 januari werd ik misselijk en toen ben ik ook gestopt.
Dus sindsdien van de sigaretten af. Ik moet zeggen, moest er ook niet aan denken om met een dikke buik een sigaret in m'n handen te hebben haha.
Hopelijk ben ik nu gestopt voor de rest van m'n leven. Na de geboorte van mijn dochter was ik weer begonnen (dom, dom,dom) Maar nu wil ik echt gestopt blijven.

Lieve Nice, ik hoop ook voor je dat je kunt stoppen, hoe moeilijk het ook wel niet is. Sterkte! ;-))

Hier ook een ex-roker, maar alweer 6 jaar gestopt!!!! Net voor mijn eerste zwangerschap wilde ik stoppen met roken en toen ik eenmaal gestopt was kwamen we er achter dat ik zwanger was en toen heb ik noooooit meer met 1 vinger een sigaret aangeraakt. Ik heb dan wel de mazzel dat mijn man nooit heeft gerookt, dus dat maakte het wel makkelijker voor mij. Succes voor alle meiden die net gestopt zijn. Het is ook zoooo veeel beter voor de beeb.(en voor jezelf natuurlijk ook) :))

Terug
Bovenaan