Wie scharrelen hier ook al (te) lang rond, ikzelf nu vanaf juli 2006...

Hoi Hoi,

Ik ben hier ook al een tijd! Te lang eigenlijk!
Vanaf maart 2006 Zijn dus deze maand precies een jaar bezig voor onze eerste!
Helaas nog zonder resultaat.
Maar goed wij houden de moet er nog in en zijn nog lekker elke maand aan het klussen.

Heel veel succes allemaal en ik hoop dat we allemaal snel eens ander een ander forum mogen het zwanger zijn forum!!

Liefs Inge

Hoi Meiden,

Wij zijn ook al sinds april vorig jaar bezig. Ook al veel te lang voor ons gevoel! Maar ja.... wat doe je er aan? Ik ben sinds twee a drie maanden te vinden op dit forum. Ben de ene week wat actiever dan de andere.
We hebben wel een miskraam gehad eind oktober met 6 weken.

Soms wel frustrerend inderdaad van die meiden die binnen drie rondes alweer vertrekken naar het zwangerforum. Ik gun het ze van harte maar het zou toch leuk zijn als het gaat volgens het principe "first in, first out"!  

Sterkte weer allemaal meiden!
x
Dile

Hai Mamaloe,

Wij zijn ook al (veeeeel te ) lang bezig, vanaf december 2005.
Inmiddels in de MM, hopelijk krijgen snel alle uitslagen.  Ben het wachten nu echt wel heel erg zat, wil ook een kleine Spruit  Maar ja, we moeten maar positief blijven en vrolijk verder.

Hopelijk zijn we allemaal toch binnenkort ook lekker zwanger!!

Liefs, Amber

hoi mammeloe (en andere meiden)
had pas nog oproep gedaan waar je was en hoe het je verging?nou lees ik je berichtje net nu ik ben dus ook nog van de oude garde partij hihihihhii van begin juli 2006 nu moet ik zeggen dat ik op het moment weer ouderwets ongi ben das lang geleden de laatste maanden was het telkens zo minimaal maar nu weer flinke rode zee!!!!!!! zou het nu dan toch eindelijk een keer weer in het goede patroon komen we hopen het zo maar wij niet alleen jij en de andere ook om zwanger te mogen worden/zijn veel succes mammeloe en de rest!!

Hoi allemaal

Ik ben al sinds september bezig. Ook veels te lang vind ik zelf.
Alleen soms durf ik niet te klagen erover omdat ik al een dochtertje van 3jaar heb. Waar ik overigens ook anderhalf jaar over gedaan heb. Ik ben zelf pas een paar dagen ingelogt, vond het na een beetje lezen op de site toch wel fijn om een beetje van mij af te kunnen schrijven. Ook is het fijn om aan andere een mening te vragen die met hetzelfde (probleem) zitten. Zelf moet ik maandag naar het ziekenhuis en hoop ik meer te weten, ze willen me hormonen gaan geven omdat het bij de eerste ook zolang duurde.
Nou sterkte meiden.

Groetjes Patricia

Ik ben op dit forum pas vanaf oktober ofzo, maar we proberen vanaf november 2005 al een gezond (levend) kindje te mogen ontvangen.

Ik zeg bewust niet dat we al die tijd probeerden zwanger te worden, aangezien ik in juli 2006 positief teste, helaas is onze roze wolk 18 november 2006 uiteen gespat na de geboorte en overlijden van onze dochter Ninthe*.

Liefs Randy

Hallo dames,

Ook wij zijn al sinds eind augustus 2006 bezig. Veel te lang naar ons gevoel. Hebben begin december een miskraam gehad met 7 weken. Weet dus beetje hoe het voelt om zwanger te zijn en hoop dat wij, maar ook jullie allemaal dat snel weer mogen ervaren. kunnen we gezamenlijk door naar het volgende forum.

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan