Wie start er ook met 1e IVF behandeling in mei???

Hallo,

Ik wil graag mijn eerste IVF ervaringen delen met mensen die ook binnenkort met de eerste IVF behandeling starten.
Na 3 jaar, 4 IUI behandeling en geen verklaarbare oorzaak van niet zwanger worden gaan we starten met de lang behandelschema voor IVF bij de aankondiging van miijn menstruatie.

Wie ook??

Hoi han29 wij zitten nog in het iui traject en binnen nu en een paar dagen weet ik of de 4de gelukt of mislukt is. (mijn cyclus is niet altijd hetzelfde aantal dagen)

Mijn vraag is aan jou waarom na 4 keer over en niet poging 5 en 6 gedaan? De behandelingen schijnen minder intensief te zijn als IVF.

groetjes buddha

Hoi,

ik heb in januari een eerste ICSI poging gehad, zwanger maar helaas een vroege miskraam. Van deze poging liggen er nog 3 cryo's in de vriezer.

Als ik volgend weekend ongi ga worden dan ga ik de poli bellen en vragen om een terugplaatsing in te plannen.

Spannend of de cryo's goed ontdooiien en goed blijven voor een terugplaatsing.

Mijn verhaal, 3 jaar geleden meteen zwanger, missed abortion met 11 weken, bij 15 weken curretage, hierdoor syndroom van ashermann (verklevingen in baarmoeder), IUI, spontaan zwanger maart 2010, vroege miskraam, sept/okt 2010 IUI, zaad te slecht, dus over naar IVF/ ICSI..januari 2011 ICSI 1, zwanger, wederom vroege miskraam.

Meid ik vond IVF erg spannend en inspannend...vooral de periode na de terugplaatsing. Neem alle stapjes per keer, elke stap verder is weer een overwinning enne probeer zoveel mogelijk rust te pakken, ik werd enorm moe van de Decapeptyl....Gonal-f geen last van gehad..

Succes!!

gr Yosha

@daycey en wonder, bedankt voor de sucees wensen. En wat goed dat je nu 32 weken zwanger bent, wonder!!!
@Buddha, spannende dagen voor je. Ik heb mijn 4e IUI als vreselijk ervaren geestelijk gezien. Geen lichamelijke oorzaken gevonden, zeer goede onderzoeksuitslagen tijdens de IUI behandelingen en er gebeurde niets. ZKH hield vol dat het op de natuurlijke weg net zoveel slagingskans zou hebben. Na de 4e IUI gestopt ivm vakantie en daarna besloten voor een 6mnd rust, zelf proberen.Ander werk gaan doen (ik werkte in de kraamzorg, waar ik heel graag weer naar terug wil)
Met in het acherhoofd die 2 IUI behandelingen. Maar ook met het besluit deze niet te willen. Nu bijna 3 jaar verder, niets, geen teken van zwangerschap gehad. Dus met de vraag voor een andere weg IVF dus naar het ZKH terug gegaan. Deze gingen gelukkig accoord.
Nu veel zin in IVF, we zien het wel. Krijg ook veel steun uit mijn omgeving.
Ben vooral benieuwd naar het stukje laboratorium, vindt er een samensmelting plaats???

@Yosha, goh, jij hebt ookal een heel verhaal, met hoop en verdiet gehad. Nu spannend hoe het ondooien verloopt. Ik duim voor je....Lijkt mij ook erg spannend. Weer een andere stap. Bedankt voor je advies.

Bedankt voor jullie reactie.

Heel veel succes meid.Goed dat je er positief in stapt.
En yosha ons wondertje was ook een cryo (waar ik nu dus zwanger van ben.
Dus toy,toy,toy!!

Hallo Han,

Wij hebben begin mei de eerste intake voor IVF, dus waarschijnlijk loop ik dan iets achter op je, maar het lijkt me leuk om onze ervaringen te delen!

Wij zijn ook onverklaarbaar verminderd vruchtbaar en hebben 6 IUI pogingen gedaan, daarmee geen enkel resultaat.

Groetjes Noor

Terug
Bovenaan