wie temp-ervaring?

Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje voor jullie: ben begonnen met tempen sinds afgelopen maand. Ik heb een gelijke temp, de eerste 2.5 week van 36.9 Daarna gaat de temp omhoog voor 3 dagen naar 37.9 en zakte de 22e en 23e dag weer naar 37.2. Nu zit ik inmiddels op dag 42 en sinds de 24e dag is mijn temp weer omhoog naar 37.7 en dit is blijven aanhouden tot vandaag. Wie heeft wijze tips? Ik was er zelf vanuit gagaan dat m'n eisprong toch wel in de 18e dag zit wanneer m'n temp 37.9 is nietwaar?

( ben al bijna 1 jaar pilloos)

Ik hoop op jullie reacties!

Liefs Lieselot

Dag Lieselot,
Ik kan geen wijs uit je temperatuur worden. Het is echt zo persoonlijk en ik ben geen arts...
Ik temperatuur voor de tweede maand en ik raak langzaam gek. Dan stijgt het enorm dan daalt het enorm. Ik kan er geen wijs meer uit worden. Ik dacht dat ik vorige week vrijdag een eisprong had gehad vanwege de temperatuurstijging maar pas vandaag krijg ik last van veel cervixslijm. Weet dus zeker dat mij eisprong nog moet komen en wel  de komende dagen.
Wat mij helpt is Fertility Friend, daar kun je al je gegevens invoeren. De eerste maand is dat gratis. Hij rekent alles automatisch uit en ik krijg vanzelf een teken in mijn grafieken als ik een eisprong heb gehad. Heel handig....Bovendien staan er veel handige tips op. Als je de Engelse taal een beetje beheerst is het handig.
Ik let zelf altijd goed op cervixslijm, naast de temperatuur. Heb jij dat al gedaan?
Balen dat het zo lang duurt en dat er geen touw aan vast te knopen is.
Succes!

Hoi

Nou misschien heb je iets aan mijn info.
Ik heb namelijk steeds lage temp. en 10 dagen voordat ik ongi word of juist niet hihih gaat mijn temp behoorlijk omhoog
eerst 36.4 /36.2 en dan naar de 36.8
volgens mij is dit bij mij dus wel duidelijk, maar het schijnt bij iedereen verschillend te zijn dus....
sorry ik kan je ook niet verder helpen
gewoon effe (makkelijk praten) afwachten en goed bij houden.
Je weet zeker dat je niet zwanger bent he?
groetjes wies

Ik was ook al een tijdje van de pil af en heb toen ook m'n temp. bijgehouden. Ik deed dit elke dag om 7 uur 's ochtends, wanneer ik nog in bed lag.
De eerste maand was er geen touw aan vast te knopen, op en neer. Ook geen duidelijke eisprong dus. Werd wel ongesteld.
De tweede maand was duidelijker. Rond de 14 e dag ging de temp. omhoog en bleeft hoog, zelfs nog 2 weken na eisprong. Toen toch maar testje gedaan: ZWANGER. Nu alweer bijna 9 weken.
Ik ben  begonnen met temperaturen, aangezien ik al een behoorlijke tijd van de pil af was en geen normale cyclus nog had gehad. De eerste normale cyclus en het was meteen raak.

Succes!

Terug
Bovenaan