wie temp-ervaring?

Bedankt voor al jullie tips. Ik heb al zeker 2 weken last van verhoogde afscheiding, de ene dag meer dan de andere, maar soms heb ik gewoon het idee dat ik ongi wordt, omdat er dan zoveel tegelijk komt. ( sorry hoor) Ik temp nog even door en wanneer de hoge temp aanhoud ga ik toch maar even testen of zo.
Liefs Lieselot

Hallo allemaal,

Helaas, vanmorgen ongi geworden. Gisterenavond kreeg ik ontzettende buikkrampen en toen wist ik het eigenlijk al. Ik had vanmorgen nog wel een temp van 37.6, dat is dus een beerje vreemd, maar er zijn veel zieken rondom me heen, dus misschien komt er bij mij ook iets aan, ik weet het niet.

Jullie zijn weer op de hoogte en op naar een volgende (hopelijk vruchtbare) ronde!

Liefs Lieselot

Hoi Lieselot

Vervelend joh dat je ongi bent geworden. Maar blijf hoop houden he. Ennuh wie weet ben je nu dan al weer 1 dag zwanger als het deze maand raak is. Ik was ook heel teleurgesteld maar toen zij iemand bij leuke a.s. mama's mi dit op de chat en toen vond ik het minder errug. Stom he. Maar uhhh ik leef met je mee hoor. Hoop dat wij snel zwanger mogen worden hihihih.

liefs wies

Hallo Allemaal, Ik ben nieuw hier op dit forum en ben er nog niet zo weg wijs. Ik dacht misschien is het leuk om me eerst voor te stellen.

Ik ben Leah, 25  en getrouwd met een Internationaal chauffeur. We hebben nog geen kinderen en ik ben nu bijna een jaar gestopt met de pil. Toen we besloten om te stoppen met de pil, was mijn eerste gedachtte om een "normaal" ritme te krijgen. Mijn periode was vroeger namelijk erg onregelmatig. Mijn periodes werden steeds langer en er kon toendertijd een kans in zitten dan ik op den duur geen periode meer kreeg. Gelukkig ben ik er nu achter gekomen dat ik een periode heb van ongeveer 5 weken. Dat is wel lastig rekenen + dat het nog zo is dat ik dus een chauffeur heb die niet met een knip van mijn vingers thuis kan zijn. Nu... bijna een jaar verder, ben ik er voor mijn doen nog steeds rustig onder. Ik denk omdat ik me er op had ingesteld dat het even zou duren. Toch vind ik het wel eens moeilijk om te horen van anderen dat ze zwanger zijn, maar ik misgun ze het zeker niet. Het is alleen zo dat ik dat ook zo graag zou willen. Ik ben na een half jaar begonnen met temperaturen. Niet om  m'n eigen kop gek te maken, maar om er zelf alles aan te hebben gedaan voordat ik bij een huisarts beland of zelfs verder. Ik weet dat het niet 1, 2 , 3 gebeurd en dat we geduld moeten hebben!

Terug
Bovenaan