wie van jullie heeft ook een groot gezin of zou dit graag willen??

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
ben benieuwd of er nog meer meiden zijn die een groot gezin hebben en meiden die het graag zouden willen.
zelf heb ik zes kids in de leeftijd van 11 ,10,5,3,1,en de jongste is dus nu 3,5 maand.
ik vindt het echt supper gezellig maar het is wel een dagtaak als je het huis toch een beetje aan de kant wil houden,hihi.
nou ben benieuwd.
liefs sil

Hoi,

Ook ik heb 6 kinderen in de leeftijd van 10,9,7,6,2 en 15 weken.
Druk, maar heel erg gezellig. En niet te druk, wat veel mensen denken!
Sluit niet uit dat er in de toekomst nog 1 bij komt...

Groetjes Mam van 6

hoihoi,

ik heb nu twee jochies en wil er in ieder geval nog 1 van mezelf bij. Omdat ik nu nog met een studie bezig ben wil ik wel wachten tot dit is afgerond (nu kwam de jongste er ff tussendoor). Omdat ik tegen de tijd dat ik mijn studie heb afgerond 30 ben denk ik dat ik het daarbij hou, tenminste met eigen kinderen dan.... Het lijkt mij geweldig om dan gastouder van een paar kinderen te worden!
Een lekker vol huis... GEZELLIG!!! En zo kan je misschien ook nog een paar kinderen helpen...
Alleen dat huishouden.... Hoop dat ik tegen die tijd genoeg verdien zodat ik een hh hulp kan nemen

Liefs Nika

Hoi,

wij hebben er nu drie. Een van 3 en twee van 4 maanden. Soms denk ik wel eens, dit is genoeg, alles is gezond. Maar dan kriebelt het weer. Ik vind zwanger zijn heerlijk. Voel me goed, bevallen gaat snel en vind het echt meevallen.
Dus ik sluit een vierde niet uit, alhoewel dat nu nog niet hoeft.

Als het kan dan wel een tegelijkertijd, want ik vond de tweelingzwangerschap wel een stuk zwaarder dan de andere twee. ( een daarvan eindigde in een miskraam).

Groetjes Miranda

Wij hebben nu 5 kinderen, 7 6, 5, bijna 3 en onze jongste is nu 2en halve maand. Heerlijk vind ik het, maar idd het huishouden is een flinke weektaak geworden!!!! Zou er nog graag wel wat bij willen, maar weet niet of dat nog mogelijk is (voor mijn gezondheid).
Wie weet nog op een andere manier.

Ik geniet er enorm van!!

Liefs Hilma.

hoi hoi

ik ben vorig jaar september bevallen van een dochter.
maar als ik heel eerlijk ben begint het al weer te kriebelen
heb altijd gezegd dat ik een groot gezin wil.
lijkt me heerlijk. en als je het goed aan kan dan lijkt het me prachtig.
dus wie weet!?

groetjes angela

Hoi,
Vergeleken met jullie is mijn gezin niet zo groot. Ik heb maar 4 kinderen en ik moet zeggen, daar blijft het ook wel bij. Ik moet zeggen dat het zorgen voor 4 kinderen me af en toe best zwaar valt. Niet als alles gesmeerd loopt, maar in mijn geval is er sinds de geboorte van de jongste (bijna 5 maanden) altijd iets aan de hand. Sindsdien zijn ze allemaal meerdere keren ziek geweest (oorontstekingen, buikgriep, spruw, waterpokken, gewone hogekoortsgriepjes, blaasontstekingen etc.ect.). Daar tussen door hebben wij met kerst met z'n allen een auto-ongeluk gehad waarbij we met de auto 2 keer over de kop zijn gegaan, Liv was toen nog maar drie maanden. De pezen in mijn pols waren daarbij doorgesneden, dus ben ik ook nog even geopereerd. Die pols functioneert nu nog niet!
De gebroken nachten en het gehuil (door ziekte) beginnen me nu echt op te breken. Begrijp me niet verkeerd, ik ben hartstikke blij met mijn kinderen. Nooit gedacht dat ik er zo veel zou krijgen. Maar soms vind ik het toch best zwaar (inderdaad ook het huishouden wel, ben nogal netjes aangelegd).
Ivy

hoi allemaal
wij hebben (maar) drie kinderen twee dochters(veerle en chelsea) en een zoon van 6 maanden(wouter).
ik vind het helemaal super drie kids,maar ik ben wel blij als alles lekker in bed ligt en ik even ontspannen op de bank kan zitten.
dus heel veel respect voor de moeders met nog meer kinderen klasse hoor!!!!!!
ik ben zelf nog maar 28,ik was 22 toen de oudste werd geboren dus ik sluit een vierde niet uit,het is anders zo definitief(hoewel ik zwanger zijn een drama vind)
groetjes danielle

Terug
Bovenaan