wie van jullie heeft ook een groot gezin of zou dit graag willen??

Hoi,

Wij hebben ook 6 kinderen (m.11jr, j.9jr,   m.6jr, j.5jr, m.2jr en j.4 mnd)
Ik vind het heel leuk, maar wel erg heftig, je hebt er een hele weektaak aan! Ik kom nu nog weinig aan mijzelf en de oudsten toe, maar het gaat nu wel alweer wat makkelijker worden.

Francien

halloo moeders

ik zie dat jullie allemaal zoveel kinderen hebben
misschien een brutale vraag   maar wat krijgen jullie nou ongeveer aan kinderbijslag
daar ben ik nou wel heel erg benieuwd naar
en red je het daar ook mee?

groetjes soraya

hoi hoi
nee is niet brutaal hoor.
wij krijgen per 1 april bijna 1200eur.
daar kan ik me goed mee redden.
maar nou moet ik wel zeggen dat als de kids wat nodig zijn ik niet wacht op de kinderbijslag.
dus van de kinderbijslag doen we ook exstra dingen,zolas een keer naar de mac gaan.
liefs sil

hoi meiden

ja ik heb er 4  
een meid van 13
twee meiden van 9
en een jongen van 4.5 maanden

ik vind het geweldig.. het is eenhoop werk maar het lukt me aardig,,, ik had het idee dat dit niet mijn laatste zou zijn,, maar omdat ik lichaamlijk nog steeds niet hersteld ben van mijn bevalling( ks maar de wond is nog open) denk ik niet dat ikooit nog zwanger wil zijn,, de arts heeft mijn ook gezegt omdat dit mijn 2de ks was dat ik bij een volgende niet meer gewoon mag bevallen,, mijn oudste is wel gewoon geboren en de rest met een ks dus,,ik vind een ks heel erg naar ik heb steeds het gevoel gehad dat ze niet van mijn waren enzo terwijl ik bij alle twee de keren toch weeen en alles heb gehad ,,
maar goed wat mijn wel heel mooi lijkt is om een kindje te addopteren,, aangezien wij wel zeker in egypte willen gaan wonen wil ik graag een kindje daar addopteren ,, ik ken veel mensen die dat hebben gedaan daar en ik vind het mooi om een kindje een kans en warm huis te geven die het anders niet gehad zou hebben,,,

heel veel liefs cora

ps dat stukje over die kinderbijslag he ,, het is idd gewoon lekker dat je dat krijgt maar je kan er echt je kids niet van onderhouden hoor!!!!

Terug
Bovenaan