hoi meiden
ja ik heb er 4
een meid van 13
twee meiden van 9
en een jongen van 4.5 maanden
ik vind het geweldig.. het is eenhoop werk maar het lukt me aardig,,, ik had het idee dat dit niet mijn laatste zou zijn,, maar omdat ik lichaamlijk nog steeds niet hersteld ben van mijn bevalling( ks maar de wond is nog open) denk ik niet dat ikooit nog zwanger wil zijn,, de arts heeft mijn ook gezegt omdat dit mijn 2de ks was dat ik bij een volgende niet meer gewoon mag bevallen,, mijn oudste is wel gewoon geboren en de rest met een ks dus,,ik vind een ks heel erg naar ik heb steeds het gevoel gehad dat ze niet van mijn waren enzo terwijl ik bij alle twee de keren toch weeen en alles heb gehad ,,
maar goed wat mijn wel heel mooi lijkt is om een kindje te addopteren,, aangezien wij wel zeker in egypte willen gaan wonen wil ik graag een kindje daar addopteren ,, ik ken veel mensen die dat hebben gedaan daar en ik vind het mooi om een kindje een kans en warm huis te geven die het anders niet gehad zou hebben,,,
heel veel liefs cora
ps dat stukje over die kinderbijslag he ,, het is idd gewoon lekker dat je dat krijgt maar je kan er echt je kids niet van onderhouden hoor!!!!