Wie van jullie is alweer aan het sporten?

Beste meiden,

Ik ben sinds 3 weken weer flink aan het sporten (fitnessen) om de laatste pondjes eraf te krijgen. Hoe zit dit bij jullie en wat voor sporten doen jullie om weer lekker in je vel te gaan zitten?

Groetjes!

hey,

doe het ook al weer week of 3. was eerder al geweest, maar door werk van man kwam het er niet van om vaker te gaan, en nu wel!
heerlijk! zit gelijk letterlijk en figuurlijk weer beter in mijn vel!

(doe fitness, omdat ik de groepslessen niet red met tijd )

liefs,

T

Ik ben 4 weken na mijn bevalling weer gaan sporten. Begonnen met 2 keer in de week paardrijden en 1 keer in de week hardlopen.
Inmiddels heb ik het opgebouwd naar 3 keer in de week paardrijden en 4 keer in de week hardlopen.

Heerlijk, zit goed in mijn vel en het is erg fijn om mijn oude figuur weer terug te hebben

Ik ben ook net weer begonnen met hardlopen, nu een kleine 2 weken (ben bijna 15 weken geleden bevallen). Vanaf 6 weken was ik alweer een paar keer wezen zwemmen (low impact), maar dat zet toch niet genoeg zoden aan de dijk;-)

Ik wil er nog zo'n 6 kilo afhebben, dan zit ik wel iets onder mijn gewicht van voor de zwangerschap, maar ik vond mezelf toen 2-3 kilo te zwaar. Dus ik ga nu maar gewoon even serieus aan de slag. Ik ben niet zo van het lijnen, maar probeer het met gezond eten, minder snoepen en meer beweging te doen. Moet lukken toch!?

Ik was 2 weken na mijn bevalling al 20 kilo lichter, maar die laatste paar kilo's gaan duidelijk niet vanzelf.

x

Booooh, wat zijn julie fanatiek.,,.

Zal het eerlijk zeggen: ik heb nog niet gesport....
HAHHAHA

Laatste kg gaan idd hier ook niet vanzelf... Maar het waren hectische weken...

De moeder van mijn beste vriendin had teminale kanker (is afgelopen donderdag overleden), en mijn zus is inmiddels bevallen van een gezonde dochter. Was een lange en zware bevalling wat eindigde in een keizersnede.

Ik moet mezelf nu ook echt gaan motiveren!

Liefs

Ik ga 1x in de week zwemmen( en 1x babyzwemmen maar dat zet natuurlijk geen zoden aan de dijk)
Het paard waar ik dagelijks op reed is tijdens mijn zwangerschap verkocht. Rij daardoor nu een heel stuk minder maar toch wel 1 a 2 keer in de week. Vorige week ook weer begonnen met springen en ook dat ging weer helemaal top!
Ook probeer ik wekelijks te gaan hardlopen.

Mijn "zwangerschapskilo's" zijn er wel aardig af, nu de "stoppen met roken kilo's" nog

Na 2 weken was 15 kilo er af...toen de rest nog.. :-S Afgelopen 2 weken heb ik er 2 kilo afgekregen. Nog 8 te gaan! 't Valt me allemaal vies tegen! Omdat ik zo met de borstonsteking/abces zat te kloten had ik niet de energie om actief te zijn. En toen lag er overal sneeuw waardoor onze eigen weg ene ijsbaan was, waardoor ik niet kon wandelen met onze kleine.. Nu ga ik om de dag lekker een stuk wandelen.
Zwemmen doe ik nu ook weer 1x in de week, heerlijk. Hou 't baantjes trekken al bijna een uur vol! "trots" :)
Succes iedereen!
Liefs

Na 2 weken was 15 kilo er af...toen de rest nog.. :-S Afgelopen 2 weken heb ik er 2 kilo afgekregen. Nog 8 te gaan! 't Valt me allemaal vies tegen! Omdat ik zo met de borstonsteking/abces zat te kloten had ik niet de energie om actief te zijn. En toen lag er overal sneeuw waardoor onze eigen weg ene ijsbaan was, waardoor ik niet kon wandelen met onze kleine.. Nu ga ik om de dag lekker een stuk wandelen.
Zwemmen doe ik nu ook weer 1x in de week, heerlijk. Hou 't baantjes trekken al bijna een uur vol! "trots" :)
Succes iedereen!
Liefs

Terug
Bovenaan