Wie van jullie is alweer aan het sporten?

Na 2 weken was 15 kilo er af...toen de rest nog.. :-S Afgelopen 2 weken heb ik er 2 kilo afgekregen. Nog 8 te gaan! 't Valt me allemaal vies tegen! Omdat ik zo met de borstonsteking/abces zat te kloten had ik niet de energie om actief te zijn. En toen lag er overal sneeuw waardoor onze eigen weg ene ijsbaan was, waardoor ik niet kon wandelen met onze kleine.. Nu ga ik om de dag lekker een stuk wandelen.
Zwemmen doe ik nu ook weer 1x in de week, heerlijk. Hou 't baantjes trekken al bijna een uur vol! "trots" :)
Succes iedereen!
Liefs

Ik ben 4 weken na mijn bevalling weer begonnen. Lichamelijk voelde het al goed en ik voelde me er ook echt lekker bij. Ik doe mee met groepslessen en dan vooral de bbb.

Hi,

Nou, ik ben n uitzondering denk ik haha. Ik ben nl wel hard aan t sporten (januari begonnen, toen was mijn kindje ca 3 maanden),maar ben nog bijna 10 kilo te zwaar (terwijl ik ' maar' 18 kg aangekomen was).
Verder is mijn buik nu nog meer uitgerekt en weet ik sinds kort dat ik deze alleen maar operatief weg zal kunnen krijgen (ik heb geen los vel, maar een hele bolle buik; dit had ik al de afgelopen 4 jaar na de geboorte van mijn zoon en heb ik met sporten nooit weggekregen), maar dan moet ik wel eerst op mijn oude gewicht zijn, anders wordt t zo'n raar effect.
Ik werd in de sportschool zelfs aangesproken of ik wel mocht sporten als ik al 'zo ver zwanger was', erg frustrerend....

Terug
Bovenaan