Wie vind jij de meest verschrikkelijke BN-er?

A

Anoniem

Guest
Hahaha, naar aanleiding van het vorige topic nu wie je het meest verschrikkelijk vind......

Ik vind Beau van Erven-Dorens echt een supereikel!!!

Hahaha! Ik zag de titel van dit topic en dacht gelijk 'Beau van Erven-Dorens' en nu heb jij dat ook al gepost! Nou, ben ik dus niet de enige.
Op zich ben ik wel onder de indruk van zijn algemene kennis. Ik heb gehoord dat hij meerdere studies heeft gevolgd en het is echt wel een hele intelligente man. Maar zijn hele macho houding staat me echt niet aan...

Groetjes, Marisa

Oooooh meiden ik vind Beau dus echt helemaal leuk!!! Kijk altijd naar deal or no deal en ook zijn stem onder echte Gooise meisjes vind ik hilarisch. Ik vond hem eerst ook niet leuk hoor, zeker niet in die reclame maar nu vind ik hem dus wel echt leuk. Maar goed dat was de vraag niet.

Aan wie ik echt een oprechte hekel heb is Patty Brard, wat een schreeuwlelijk zeg. Echt verschrikkelijk. En verder Emiel Ratelband, ook een walgelijke man. Die was vorige week vol trots aan het vertellen dat zijn vrouw bij hem terug komt maar nog wel bang voor hem is. En dat vond hij wel terecht.

Hai hai!!

Ik vind Patty Brard af en toe ook zo verschrikkelijk overdreven haha

groetjes Samiera

Hihi over mijn favoriete BN-er moet ik even nadenken, maar bij dit topic ben ik er meteen uit:
GORDON!
Op de voet gevolgd door die andere schreeuwende eikel:
GERARD JOLING!

En het allerergste is het nog als ze samen iets doen. Gelukkig heb ik begrepen dat ze nu ruzie hebben......

Groetjes, Karin

tooske!!!
ik weet niet maar als ik die op tv zie,brrrrrrrrr krijg de kriebels.

gr petra

Absoluut Patty Brard!!!
En ook hoe heet die vorige van TV makelaar die vent BAH BAH BAH!!
en natuurlijk GORDON, wat een stomme lul is dat.

En ja ik vind Beau eigenlijk geweldig!! Zo over de top KAK!! hahahaha

X Saskia

Ik vind meerdere BN'ers verschrikkelijk om te zien:

1.) Patty Brard, zij lacht zo nep/stom en praat en doet errûg overdreven!
2.) Tooske
3.) Jorinde Moll

Terug
Bovenaan