Wie vind jij de meest verschrikkelijke BN-er?

1: Johan derksen (van dat voetbalprogramma)
2: jort kelder
3: tooske
4; jorinde mol

shal I go on??

miranda

SBS6 sloeries Gerard Joling en Nance. Die lui laten zich werkelijk overal voor lenen. Dan is er nog een zeer irritante voetbaltrainer die ik echt niet op tv kan zien...Aad de Mos. Zeer vermoeiende man! Enne oja Rik van weekend Rikkie van de Radio met net zo irritante side kick. Ik weet even niet hoe ze heet. Ik draai ze in ieder geval direct af met die neppresentatie en flauwe grappen!

gr.Ing

Tooske, Jorinde Mol, dat mokkel dat nu achmea kennis quiz doet, winston gerstanowisz (weet niet hoe ik die achternaam moet schrijven).
Jan Smit en Yolanthe, mediageil (soory voor het woord,
Sylvie van der Vaart.......

Tja en er zullen er een hele grote hoop zijn die ik ben vergeten hahaha

groetjes Maris

Al jaren heb ik zo'n hekel aan Marjolein Keuning(?) poosje niks van gehoord, totdat ze nu in Goede Tijden speelt....
Ik kan het niet uitleggen, maar als ik haar alleen al zie......

Liefs Anouk

Ik heb echt een hekel aan Patty Brard. Pfff... Die vrouw moet in en zal in de schijnwerpers staan. Ze wilt echt aandacht hebben, en hou daar niet van.
Ik kan ook nooit mn mond houden als ze ergens op TV is. Mijn man vind dat erg frustrerend

En Gerard Joling is sinds afgelopen vrijdag (Popstars) ook niet meer mijn grootste favoriet.
Dit omdat hij Rebecca aan het huilen maakte... Pfff, snap niet dat je dat durft te zeggen!!

Liefs Debby.

Ja Maris...die Yolanthe! Op zich in het begin vond ik haar wel leuk...maar je kan geen tv aanzetten of boekje open slaan of Miep staat er weer vooraan.
Vreselijk! doe nu maar normaal...hahaha

Patty Brard
Nance (vind ik zo onnatuurlijk...ik hoor haar naar zinnen zoeken die ze gaat zeggen en ze probeert grappig te zijn maar het lukt niet...)

Ik vind BEAU trouwens WEL leuk!!

Terug
Bovenaan