wie voelde zich bij de ene zwagerschap misselijk en bij de andere niet????

halo allemaal,
ik ben nu zwanger van ons derde kindje en bij de eerste 2 zwangerschappen was ik vanaf  5 1/2  weken  zwak ziek en misselijk, ik ben nu denk ik 6 1/2 week zwanger (test was overduidelijk) maar ik heb nog nergens last van, ik ben een beetje onzeker daardoor... wie heeft hier ervaring mee??
alvast bedankt voor julie reacties.
groetjes Noza

Hoi Noza,

Allereerst van harte proficiat met je zwangerschap. Je hoeft je echt geen zorgen te maken.  Volgens mij is elke zwangerschap anders. Mijn eerste zwangerschap was ik misselijk (een zoon). Daarna ben ik nog 4 X zwanger geweest, alle keren helaas niet juist verlopen. Hierbij was ik echt misselijk. Momenteel ben ik al meer dan 25 weken zwanger en niet echt misselijk geweest. Misschien komt het bij jou nog of misschien ook niet. Ik wens je een fijne zwangerschap en hoop dat  je je een beetje gerustgesteld bent.

veel liefs,

Monique.

Hoi,

Ik heb het nu bij de derde juist erger gehad dan bij de vorige twee. Ben nu 30 weken en de misselijkheid is gelukkig over, maar warm eten smaakt me nog steeds niet.
Ik vind het wel grappig dat er zoveel verschil tussen zit!

Liefs Annemarie

Hallo bij mijn eerste was ik echt enorm misselijk ook een week in ziekenhuis gelegen maar nu heb ik nergens last van ook ik maakte me zorgen maar de dokter zei dat ik juist blij moest zijn en dat het ook nog wel kon komen.

Hai,
Ben nu zwanger van ons tweede kindje (ruim 10 weken). Bij de eerste zwangerschap voelde ik al voordat ik de test had gedaan dat ik zwanger was. Bij de tweede dus helemaal niet. Vond het daarom ook veel onwerkelijker dan de eerste keer. De test was direct heel duidelijk positief de tweede keer, maar ik voelde niets. Was wel gek. Maar we hebben het hartje zien kloppen op de echo, dus we weten het zeker!!!

halo halo,
iedereen bedankt voor de reacties,
sinds een paar dagen voel ik me heel licht in mijn hoofd en af en toe duizelig, gister had ik ook nog enorme hoofdpijn, ik moet vandaag naar de dokter om mijn bloeddruk te laten meten en om mijn urine op eiwit te laten controleren(om te kijken of ik geen zwangerschapsvergiftiging heb)   het kan ook zijn dat ik ook een griepje heb opgelopen natuurlijk, dat hoop ik dan maar.... het zal wel loslopen allemaal,
iedereen veel succes toegewenst!!!
Groetjes Noza

halo allemaal
 ben bij de dokter geweest en ik had een te lage bloeddruk, mijn lichaam moet weer even wennen aan dit nieuwe verschijnsel en ik heb nu natuurlijk al 2 kinderen dus dat is  extra vermoeiend, ik heb ook nog een of ander virusje opgelopen, mijn plasje was goed, dus niks om mij zorgen over te maken, aleen rustig aan doen. Groetjes
Noza

Hai,
Mijn beide zwangerschappen waren super anders. Bij de eerste ben ik bijna niet misselijk geweest en bij de 2e de eerste 3 maanden wel. Bij de eerste zat ik meteen onder de pukkels en bij de tweede niet. Bij de eerste kwam ik kilo's en kilo's aan........wat ik ook deed, en bij de 2e kan ik  mij rond eten en kom ik amper aan.

Groetjes Lillian

Ps De eerste was een jongetje en de tweede is een meid........misschien dat dat er nog mee te maken kan hebben?

Terug
Bovenaan