wie voelt zijn kindje ook al voor de 10 weken zwangerschap?

mijn vraag is of er ook meiden zijn die hun kindje al voor de 10 weken zwangerschap voelen bewegen,en dan voornamelijk de meiden die voor de 2 of meerdere x zwanger zijn?
Was benieuwd of iemand weet of je uberhaupt het kan voelen voor de 10 weken.


groetjes, nice
 
Ik niet!!
Ik voel het nu een weekje ongeveer heel af en toe! Daan voelde ik vanaf 15 weken al echt elke dag.
Maar voor de 10weken kan volgens mij ook niet! Dan is het nog wel zo klein!
 
Hoi Nice,

Bij 10 weken kan het echt nog niet!!! Bij 15-16 weken zou je het misschien kunnen voelen maar dan nog is dat vroeg. Vaak pas rond de 18-20 weken

Ester
 
hoi meiden,

Das wel heel erg vroeg om het te voelen maar ja waarom zou het niet kunnen he. Ik voel nog niets en ben nu 10 weken en 5 dagen zwanger voor de 4e keer.

Bij mijn tweede voelde ik hem juist in deze week voor het eerst. Daarna een hele tijd niets meer hoor, was zomaar een keertje maar ik herkende het.

Ik wacht af en hoop dat het snel zo ver is hihi. Groetjes Petra
 
Ikke ben zwanger van me 3de....

1ste voelde ik rond 16 weken,2de met 14 weken en deze voelde ik al met 10 weken...

Begon met soort luchtbelletjes die kapot gingen onder in me buik(schaamstreek)
Met 12 weken kleine plopjes....Nu met 14 weken kleine schopjes in me onderbuik tegen wand.....Heerlijk dit nog eens mee te mogen maken..


Voor de dames die al iets voelen....s6 en geniet ervan


(Bij vrouwen die al vaker zwanger zijn geweest,zijn de kenmerken van leven al vroeger aanwezig)
 
Ik heb diezelfde plopjes ook BUITEN mijn zwangerschappen (heb sinds de bevalling last van spastische darmen) door de gyn en dokter laten nakijken en toch alleen darmen, de gyn zei dat vrouwen dat ook vaak verwarren met hun kindje zijn of haar geplop maar dat ie vaak maar zijn mond houd omdat ie hun lekker laat dromen..wat ik op zich dan wel lief vind maar ik houd niet van betuttelingen als jij denkt hem of haar te voelen gewoon genieten maar hoogstwaarschijnlijk is het het echt niet
 
Hoi Franny,

wil niks geen oordeel vellen of jij je kindje wel of niet voelt: zul je zelf het beste weten. Maar je darmen zitten echt wel zo laag hoor, :) Zeker tijdens de zwangerschap...
Waar dacht jij dat je darmen zaten dan, :)?
 
Terug
Bovenaan