wie voelt zijn kindje ook al voor de 10 weken zwangerschap?

als ze niet in jouw schaamstraak zitten komt jouw ontlasting wel op een heel rare plaats naar buiten hihi  
Nadat ik bevallen was, eigenlijk een half jaar later ofzo. Voelde ik soms ineens van die plopjes in mijn buik, als ik niet beter zou weten zou ik zweren dat ik zwanger was. Heel maf want vroeger voor ik ooit zwanger had ik dat nooit gevoeld. Waarschijnlijk dus wel maar toen associëerde ik het nog nergens mee.

groetjes ELke
 
Zei een collega van mij gisteren ook nog: dat ze dat na de zwangerschap voelde en dan dacht: als ik niet beter wit, zou ik denken dat ik zwanger zou zijn...
Zij vroeg mij dus ook of ik al iets voelde. Heb vorige week wel wat langs m'n buikwand voelen strijken, maar sindsdien niets meer. M'n darmen gaan wel tekeer op manieren die ik eerder nog nooit heb meegemaakt, dat zijn wel echt van die plopjes die verschillende hier omschrijven, maar dat is echt de baby niet, dat zijn m'n darmen...
Moet zeggen dat ik wel lichtelijk sceptisch ben als vrouwen al zo vroeg beweren wat te voelen. Kan best, als je een actieve baby hebt, misschien, maar 10 weken -zeker bij je eerste zwangerschap- nee, dat geloof ik toch niet :)
Maar goed, ben zelf ruim 15 weken (volgens echo, denk zelf eigenlijk 16-17 weken) en heb dus nog maar 1 keer wat voelen strijken... Maar als ik op de echo af moet gaan, is onze beeb ook gewoon heel rustig... Komt vanzelf, denk ik dan...
 
Hey Bernicee!
Ik ben inmiddels zwanger van de derde en voelde pas wat met de 17e week wat. Dat was met de eerste twee zwangerschappen wel anders. Bij de eerste voelde ik het zo rond de dertiende week en met de tweede dacht ik met zeven weken al iets te voelen. Toen ik aan de verloskundige vroeg of dat wel kon, zei ze dat dat zeker kan!!! Je hebt dan blijkbaar een gevoelige baarmoederwand en voelt alles beter...
Nu is het dus veel later, maar nu met 19 weken, voel ik genoeg en kan ik er weer heerlijk van genieten!
Dus geniet jij er ook maar lekker van ;-) !

Anietje
 
hahaha ik kan me voorstellen dat iedereen denkt...dat gaat niet bij 10 weken het zijn je darmen....maar ik heb nieuws. Ik voelde vandaag mn kindje. Geen twijfel mogelijk. Tis mn 4e zwangerschap en herken het uit duizenden. Ik ben morgen 11 weken zwanger. Ben erg blij. Het gebeurde 2 x achter elkaar. Heerlijk gevoel. Dus het kan weldegelijk hoor.

Groetjes Petra
 
Het is ook niet mijn eerste zwangerschap hoor,haha anders lijkt me dat ook wel erg vroeg.
Bovendien heeft mijn moeder 4 kids op de wereld gezet en die voelde ook al heel vroeg wat,zou eens navragen of dat ook haar darmen warenhihi.

Bedankt voor jullie reacties allemaal!

groetjes
 
Ik ben zwanger van de 7 de en denk ondanks me zelf half voor gek verklaar toch echt duidelijk de baby te voelen heel zachtjes en eventjes nu de 2 de keer ben 10 week en 4 dagen. Me eerste voelde ik pas met 17 weken zoiets. Een andere rond 12 a 13 weken. Dat was het vroegste. Nu dan misschien toch nog eerder?! Ik geef geen oordeel meer ? 
 
Terug
Bovenaan