Goedemorgen allemaal!
Vreemd vraagje misschien, maar ik wil hem toch heel graag stellen.
Ik ben op dit moment bijna 27 weken zwanger en volg geen zwangerschapscursus omdat mij het idee niet aan spreekt.
Toch heb ik het gevoel dat ik iets mis. Ik weet niet of het de gezelligheid is waar je iedereen over hoort, of de informatie.
Ik ben een erg nuchter persoon en vertrouw volledig op de oerkracht van de vrouw en zie mijzelf niet in een club voor bereiden op de bevalling.
Pijn doet het toch wel, denk ik dan.
Maar hier zie ik dan waarschijnlijk ook iets over het hoofd.
Sinds 3 weken ben ik toch begonnen met zwangerschapszwemmen en vind het echt vreselijk! Daar ga ik dus ook niet mee door.
Deze ervaring houd me wel tegen om een andere cursus te beginnen.
Wie kan me misschien vertellen wat ik eventueel denk te missen?
Of wie heeft er tips om toch een andere cursus te starten (als dat nog kan)?
Alvast bedankt!
Groetjes, Sigrid.
Vreemd vraagje misschien, maar ik wil hem toch heel graag stellen.
Ik ben op dit moment bijna 27 weken zwanger en volg geen zwangerschapscursus omdat mij het idee niet aan spreekt.
Toch heb ik het gevoel dat ik iets mis. Ik weet niet of het de gezelligheid is waar je iedereen over hoort, of de informatie.
Ik ben een erg nuchter persoon en vertrouw volledig op de oerkracht van de vrouw en zie mijzelf niet in een club voor bereiden op de bevalling.
Pijn doet het toch wel, denk ik dan.
Maar hier zie ik dan waarschijnlijk ook iets over het hoofd.
Sinds 3 weken ben ik toch begonnen met zwangerschapszwemmen en vind het echt vreselijk! Daar ga ik dus ook niet mee door.
Deze ervaring houd me wel tegen om een andere cursus te beginnen.
Wie kan me misschien vertellen wat ik eventueel denk te missen?
Of wie heeft er tips om toch een andere cursus te starten (als dat nog kan)?
Alvast bedankt!
Groetjes, Sigrid.