wie wacht er ook nog steeds???/

hoihoi!

Vandaag ben ik uitgerekend, dus precies 40 weken. Maar eigenlijk zit ik al een week of 4 te wachten omdat mijn 1e kindje 3 weken te vroeg was en vroege bevallingen bij ons in de familie meer voorkomen........
Wie wacht er ook nog op de komst van de kleine?
Eerst vond ik het wel lekker, nog tijd om te ruimen en poetsen en dingetjes te kopen, maar onderhand heb ik dat allemaal al 3 keer gedaan ! Voor de baby vind ik het wel goed dat ie wat langer blijft zitten! Maar nou mag tie wel komen hoor!

Nou succes nog voor diegene die nog moeten en voor de anderen: geniet van jullie kleintje!

Groetjes
Petra

Hoi Petra,

Ik zit ook nog steeds te wachten. Ik heb nu ook veel minder rust in mijn kont dan met de eerste. Mijn zoontje kwam 12 dagen te laat, dus ik probeer er nu ook rekening mee te houden dat onze dochter te laat komt. Maar stiekem hoop ik op deze week, eigenlijk vrijdag hihi. Woensdag ben ik precies 40 weken en de gyn wil me gaan strippen, als ik dat ook wil. Ik zei gelijk ja, maar toch iets in me begint te twijfelen, ik zou het namelijk eens leuk vinden als het allemaal natuurlijk gaat. De vorige keer moesten ze me ook al helpen. Ach misschien vannacht wel haha.
Sterkte met het wachten en succes met de bevalling, hopelijk nog wel in maart, want april komt wel dichterbij!!

Groetjes
Tessa

Tsja ik wacht ook nog steeds, ben nu 41+4 en moet straks weer naar de gyn, mij benieuwen. Vannacht dacht ik ja dit is het... maar zit hier nog steeds met een baby in mijn buik dus was een valse start... het wachten begint nu wel lang te duren...

Ik ben 41 w en 5 dagen vandaag. Woensdag of donderdag wordt ik opgenomen in het ziekenhuis voor een ingeleide bevalling.
En dat gaat gebeuren eerst met gel want er is nog niks van verstrijken van de baarmoedermond te zien.
Baal baal baal baal.

en hier nog eentje die zit te wachten hahahaha ben donderdag 40 weken en woensdag naar de VK....verder nog geen tekenen, nada, noppes, niks...ook ik hoop elke dag weer, nu komt het...maar niks hoor!! maar jaaaaaaaaaaaaa, we kunnen het helaas niet dwingen en gedult is een schone zaak pffffffffffffffff...

iedereen succes nog met het wachten!!

liefs sweety

Hoi,
Ik herken het helemaal. Ik ben nu 41+6. Morgen word ik overgedragen aan het ziekenhuis. Hoe fijn ik ook vind dat iedereen bevalt...elke keer als ik het forum lees wilik ohhh zo graag melden dat ik ben bevallen!!! Vanmorgen hebben ze geprobeerd te strippen, maar alles zit nog potdicht. Bovendien vond ik alleen al het gewroet enorm pijnlijk!!! Dit word ons 2de kindje en bij nr 1 ben ik thuis bevallen.
Heb dan ook vanmorgen vreselijk gehuild...omdat ik het eigenlijk best zat ben.

Maar ik wens alle dames die overtijd zijn alle sterkte van de wereld...
We worden heus snel mama!

Miranda

Hallo medewachters,

Heel herkenbaar jullie verhalen. Ik ben woensdag pas 40 weken en ik doe heel erg hard mijn best om niet zo ongeduldig te zijn en te genieten van de rust en het heerlijke weer. Je weet van tevoren dat het makkelijk nog tot 42  weken kan duren, maar je wil met 38 weken alles al klaar hebben, dus ik ben inmiddels ook al voor de 3e keer alles in huis op orde aan het maken, ben helemaal bij met foto's inplakken. Heb zelfs nog online cursussen gedaan, heb alle boeken gelezen, seizoen 10 van friends al helemaal weer gezien, me helemaal sufgepuzzeld. Van tevoren keek ik erg uit naar de heerlijke vrije tijd die ik zou hebben voor de bevalling maar inmiddels overheerst het gevoel van: wanneer gebeurd het nou.
Goed genoeg gezeurd; het komt als het komt.

Iedereen succes met de laatste loodjes!

Liefs Babette

Ik ben nu 40 weken en 2 dagen en zit er ook op te wachten. Had eigenlijk gehoopt dat het vandaag zou komen, vond het wel een mooie datum. Maar ach ik weet dat het nog wel een tijdje kan duren. Mijn schoonvader was vanmiddag op visite en heeft gedroomd dat het 1 april geboren gaat worden. Ben heel benieuwd! Hij heeft wel vaak gelijk....

Tina

Terug
Bovenaan