wie wacht er ook nog steeds???/

Hier ook iemand die zit te wachten...ben nu 41 weken en 1 dag. Dus van mij mag de kleine wel komen!
Maar goed...kan er niets aan veranderen...dus hoop maar dat hij/zij snel bedenkt dat het wel erg fijn is om in de armen van je mama en papa te liggen. En dat het super is dat je 2 grote broers hebt.
Maar helaas...deze kleine denkt: daar moet ik al die jaren nog mee doen, laat ik nu nog maar lekker warm in die buik van mijn mama blijven!

Maar ik wil wel hoor...heb het gehad...voor iedereen die nog zit te 'wachten'...sterkte deze laatste weekjes/daagjes!

Hoi hoi,

Ook ik ben wachtende,ben donderdag 40 weken en begin t nu ook wel aardig "zat"te worden.
Maarja meer dan afwachten kun je niet he?
Heb deze zwangerschap veel meegemaakt(operatie) ben pas 10 weken echt aan t genieten en ik denk dat de baby er ook zolang mogelijk van wil blijven genieten

Onze baby is erg groot,volgens de echo vorige week heeft de baby een groeispurt gehad,want vorige week was ik 39 weken en het hoofdomtrekje ligt op 42 weken,vandaar dat ik ook eigenlijk wel verwacht had dat de baby wel eerder komt maarja helaas!
Ik blijf net zoals jullie gewoon afwachten.

Succes iedereen!

liefs Caro

morgen of overmorgen word ik opgenomen.
Ben echt nerveus. Baby is ook niet ingedaald dus strippen kon ook al niet.
Hoop dat ik dan niet lang meer hoef te wachten. Wil de kleine knuffelen

Terug
Bovenaan