wie, wat, waar ook alweer?

Hoi ik ben Margot,

Mama van Daphne geboren op 10-02-2009 en woon samen met mijn lieve man Albert in Boskoop ( zuid-holland ).

Ik heb mijn eigen bedrijfje geef kinderpartijtjes, kraamfeesten, vrjigezellenfeesten noem het maar op.

Veder ben ik nu zwanger van de 2de en ben 3 juli uitgerekend.

Hobby's: bodystep, tennissen en inderdaad ook slapen hahaha.

Hoi,

Ik ben Sabina, 25 jaar en kom uit Waddinxveen.
Ben sinds valentijnsdag mama van Mirthe.

Ik ben planner bij een thuiszorgorganisatie en bijna pedicure (14-1 mijn laatste examen, voor de derde keer helaas), heb het prima naar mijn zin op het werk en wie weet als Mirthe wat ouder is wil ik wel een eigen praktijk beginnen!
Ik werk nu trouwens 20 uur!

Mijn hobby's zijn: slapen,slapen, slapen en ZUMBA!!! oh ja en stappen op zijn tijd!

Hoi,

Ik ben Sabina, 25 jaar en kom uit Waddinxveen.
Ben sinds valentijnsdag mama van Mirthe.

Ik ben planner bij een thuiszorgorganisatie en bijna pedicure (14-1 mijn laatste examen, voor de derde keer helaas), heb het prima naar mijn zin op het werk en wie weet als Mirthe wat ouder is wil ik wel een eigen praktijk beginnen!
Ik werk nu trouwens 20 uur!

Mijn hobby's zijn: slapen,slapen, slapen en ZUMBA!!! oh ja en stappen op zijn tijd!

Hoi,

Ik ben Evelien, 29 jaar en woon in Geldrop. Dus omgeving Eindhoven is goed vertegenwoordigd haha.
Sinds 07-03-09 moeder van dochtertje Laura. (was eigenlijk 25 feb uitgerekend vandaar feb forum)
Ik werk 24 uur per week als fysiotherapeut en daarnaast ben ik weer aan het studeren. (geriatriefysiotherapie)
Veel tijd voor hobby's heb ik niet naast de opvoeding van Laura, werk en studie maar ik lees erg graag.
Sinds de geboorte van Laura ben ik niet meer erg actief op het forum maar ik lees het nog wel wekelijks.

Ik vind het trouwens wel erg dat er veel mama's en ook papa's werkloos zijn. pff niet fijn zeg! Succes met het vinden van een baan!!

Ik ben de jongste moeder tot nu toe, ik ben 23 jaar en woon vlakbij Gouda.
Mijn dochtertje is van 26-12-2008 maar was uitgerekend op 6-2-2009. Vandaar dat ik af en toe nog mee lees. Erg leuk om te zien hoe de kindjes ontwikkelen. Marilene is met de ontwikkeling in sommige dingen best vlug! Ze loop nu al langs de rand van de box! Ik werk 10 uurtjes in de week in de thuiszorg. Mijn hobby's zijn winkelen, computeren en leuke dingen doen met Marilene.

hoi,

ik ben johanna, ben 25 jaar oud en woon in joure (friesland). ben sinds 26 februari 2009 mem van Mark Johannes. (we noemen hem gewoon Mark)

ik woon sinds september 2007 samen met siebe. ben helaas nog steeds werkloos.

mijn hobby's zijn een goed boek lezen, 3d kaarten maken, lekker met mark babyzwemmen.

Joehoe, ik lees ook nog mee! Maar de laptop was ff weg voor reparatie.!

Ik ben 33 jaar! Moeder van Frank (3) en Noortje van 23 februari! En nu zwanger van de derde (29 juni uitgerekend),

Ik woon ook in Maastricht! Leuk karin!

Ik werk 24 per week. En dat bevalt goed!

Aan hobby's kom ik veel te wenig toe! Maar dat komt wel weer als de kindjes wat groter zijn!

Terug
Bovenaan