Wie weet dit...

Dag mama's,

Ik ben eigenlijk benieuwd of iemand van jullie weet hoe het met Esmé is? Ik zie haar hier niet meer (en dat is niet gek natuurlijk.....). Maar er zijn vast meiden die contact met haar hebben en weten hoe het gaat.

Ik vind het echt zó erg hoe het allemaal gelopen is voor haar en haar gezinnetje, dus ik hoop van harte dat ze een beetje aan het herstellen (en aan het  genieten) is.

Esmé als je dit zelf leest: er wordt nog steeds aan je gedacht hoor, ben benieuwd hoe het met je is!

Liefs
Susan

Inderdaad, ik moest vorige week ook aan haar denken.
Ik vind het ook afschuwelijk wat er allemaal is gebeurd, en hoe kan dat allemaal bij één persoon gebeuren...?

Maar goed, wie weet geniet ze lekker van dr gezinnetje en van de rust.

Ik wacht ook in spanning af.

Liefs Renske

Esmé heeft het gewoon druk met lekker winkelen.
Ze was vandaag bij mij in de winkel met manlief en de mooie Gwen.
Ze voelde zich veel beter en zag er trots en stralend uit!!!

liefs Daniëlle

Esmé is af en toe nog wel op Hyves te vinden. Het laatste wat ik mee kreeg was dat het goed met haar gaat en dat ze trots is   op Kay die op het potje heeft geplast en gepoept en op Gwen omdat die de nacht doorslaapt. Ze geniet volop van de kids.
Als forumtijger van het eerste uur verwacht dat ze tzt hier wel weer mee gaat schrijven.

Groetjes,
Ellen mv   Julian

Ik heb gister nog even met haar gekletst via Hyves en het gaat gelukkig idd de goede kant op met haar. Ik denk dat ze gewoon even de "verloren tijd" aan het inhalen is en lekker van haar gezinnetje aan het genieten is....Haar vriend is natuurlijk ook vrij deze 2 weken....

Groetjes van Cissy

Kijk, dat is nog eens leuk om te lezen!

Fijn om te horen dat het zo goed met haar gaat dat ze alweer op pad is met haar trotsen. En groot gelijk dat ze lekker tijd aan het inhalen is!

Bedankt voor de info ladies!

Groetjes
Susan

Kijk, dat is nog eens leuk om te lezen!

Fijn om te horen dat het zo goed met haar gaat dat ze alweer op pad is met haar trotsen. En groot gelijk dat ze lekker tijd aan het inhalen is!

Bedankt voor de info ladies!

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan