Wie weet dit...

Hey dames!

volgens mijn interne bronnen werd er hier naar me gevraagd..
Dus even spieken, al doe ik dat bijna elke dag wel even hoor!
Alleen niet echt de tijd/puf gehad om in te loggen en te reageren op alles. Roger heeft inderdaad nu al mei vakantie dus afgelopen dagen er lekker op uit geweest. Even weg uit huis, op andere gedachten komen en vooral pronken met mijn mooie kids!

Vandaag waren we inderdaad even in Den Bosch om te shoppen. Ik moet namelijk nodig een nieuwe garderobe en jeetje.. wat voel je je dan al gelijk een ander mens. Voelde me zo'n slob in die wijde shirts en positiebroek, bah! Want helaas past mijn eigen broek en kleding nog niet met de nog  opgezette buik..

Verder gaat het hier gelukkig steeds beter. Ik heb vorige week wel nog een heftige allergische reactie gehad op de antibiotica die ik slikte en zat dus hélemaal onder de rode vlekken en bulten, van hoofd tot onder mijn voeten. Wat een hel die jeuk!! Mijn wangen en ogen waren ook helemaal opgezet, zag er niet uit! Dus in het weekend nog maar eens de Gyn gebeld en mocht gelukkig stoppen met de kuur. Twee dagen later was gelukkig weer alles weg.. Vond het wel een mooie afsluiter zo whahahahha...

Tsja, het hele gebeuren is me zeker niet in de koude kleren gaan zitten en nu ik alweer van die super leuke dagen achter de rug heb lijkt het de boel aardig te compenseren,.. teminste.. dat denk ik en hou ik me voor... Maar als ik er dan weer over praat met Roger, over wat er allemaal is gebeurd of nu ik het hier weer zo neer tik dan krijg ik alweer wateroogjes. Het heeft gewoon even tijd nodig om te slijten. Het was gewoon nogal heftig allemaal en teveel achter elkaar. Maar ik wil zo veel mogelijk vooruit kijken en genieten van al het moois wat nog komen gaat, en bij tijd, als ik er behoefte aan heb, dan kijk ik wel even over mijn schouder en praat ik erover. Het komt dus vast allemaal goed met deze dame!

Maar daarentegen gaat het gewoon super goed met Gwen en Kay. Gwen doet niks als lachen en maakt daarbij al van die heerlijke geluidjes. Slaapt ook al een tijd door en is super makkelijk. En Kay is zó ontzettend lief voor zijn zusje alsof ze er gewoon al altijd is geweest. Het gaat zo natuurlijk en liefdevol allemaal. Hij zegt ook steeds "Mama.. Doe tut uit bij Gwen dan gaat ze lachen!.. (en als ze dan lacht).. Aaaahhh Gwenneke Penneke héél lief!   (en aait over haar bolleke)" Hahah..
Maar het heeft helaas ook allemaal veel indruk op Kay gemaakt want hij vraagt nog elke dag aan mij "Mama niet pijn meer aan de buik??".. Heel typisch want we hebben hem er zo weinig mogelijk van mee laten krijgen, maar je ziet wel.. Ze snappen en voelen meer aan dan dat je denkt! Ja,.. dan krijg ik wel even een brok in mijn keel.
Maar als ik hem verzeker dat ik absoluut geen pijn meer heb verschijnt er een mega glimlach op z'n snoet  en vliegt hij me om mijn nek om me een knuffel en een kus te geven.. heerlijk!! Mijn heerlijke manneke,..

Meiden bedankt voor jullie interesse!
Hier gaat het dus gelukkig goed! Slik alleen nog ijzertabletten omdat mij HB-waarde nog érg laag is, thats all!!

Ik ga gauw even bijlezen en uiteraard de smoelenparade weer openen!

Liefs!
Esmé
Super trotse mama van Kay en Gwen!!

Hoi Esmé

Fijn om te lezen dat het weer beter met je gaat en wat schattig dat Kay zo blij is met z'n zusje... mooie momenten zijn dat!

Neem de tijd en sterk lekker aan, dat is wat het allerbelangrijkste is!

Groetjes
Susan

Hoi Esmé,

fijn om wat van je te lezen.
Ik hoop echt dat je lichaam nu ook verder opknapt en dat de hele gebeurtenis meer op de achtergrond raakt. Maar zo te lezen doe je het goed.

Geniet van je gezin! (maar dat is jou wel toevertrouwd).
Liefs Renske

Terug
Bovenaan