Wie weet er een aparte jongesnaam?

@ ikke mama, het gaat om mijn enigste broer. Als het verder in de familie zou zijn, had ik er ook niet moeilijk over gedaan. Maar ik vind het niet leuk voor mijn ouders als allebij hun kleinzoons Tycho heten.
Ze gaan ook oppassen op beiden, dus dan is het een beetje lastig als je tycho roept en allebij de mannen omkijken, hihi.

Tylo vind ik ook leuk,
Keano hadden wij ook op ons lijstje staan.
Allebij namen die je niet veel hoort, dat vind ik leuk.

Groetjes Ris

@ris; Nee dan zou ik ook afzien va Tycho; wel balen natuurlijk!
Maar dat is wel echt tè dichtbij ja!
Wij hadden ook nog DRIES op ons lijstje; hoor je ook nooit!
Succes ermee hoor! Heel moeilijk he!

Hoi,
Onze  zonen heten Skip en Bo! Verder zijn de volgende jongensnamen bij ons voorbij gekomen:
- Bing
- Finn/Fynn
- Lasse
- Sven
- Cem (spreek je uit als Djem)
- Ole
- Mingus

Succes!
Groetjes, Noor mv Skip, Bo en ?

Hallo,

ik kan je misschien wel wat namen geven van mijn neefjes;

Pancholino
Kylle
Valencio
Mias (miejas)
Jordan
D'angelo(dieangelo)
Gilvano(djilvano)
Tamuda

probeer wat te mengen met namen..
Amon vond ik trouwens een erg mooie naam.

Groetjes! Sammy-Jo 6wkn

hoi
Mijn zoontje heeft de naam Finns gekregen. We hebben deze naam zelf   gehoord toen we op reis waren in Italië, van een nederlands koppel. in eerste instantie wisten we niet goed wat we hoorden, Finns, Hu??? maar hoe meer we het kind zagen, en hoe meer we de naam zeiden hoe toffer we hem vonden!
Nu zijn we zo overtuigd van de naam dat we niet meer snappen dat we het een gekke naam vonden.
Hier in België is er maar 1 Finns, de onze... in Nederland moet er dus zeker 1tje te vinden zijn... Ik heb het internet al afgezocht naar deze naam maar kan er nergens iets over vinden... dus de oorsprong, betekenis,.. weet ik allemaal niets van! kan iemand me hier bij helpen??
maar ondertussen is Finns mss een tip voor jou zoontje?

Hoi Riz,
Wij zelf zijn van de makkelijke hollandse namen, ons zoontje heet Coen. Maar een collega van mij heeft twee zoontje: Xavi en Boaz. Niet alledaagse namen, maar ik vind ze wel erg leuk.
Succes met bedenken!
Groetjes, Irene

Terug
Bovenaan