Wie weet er een hele gave meidennamm???

A

Anoniem

Guest
Wij weten dus echt helemaal niets! De jongensnaam is al bedacht,maar voor een meisje........

Same here...

En ik wil ook nog dat de naam hetzelfde wordt uitgesproken in het nederlands als in het engels (wonen in Amerika).

Namen die ik leuk vind zijn Sarah (ja, da's anders in het engels), Ella, en Kate.

ehm

kyra
gwen
tara
tess
yada
yade
vera
britt
isis
iris

mijn 2 meiden heten Linda en Danique-Rosalie.
als de 3de ook een meisje is word het nog moeilijk om een naam te bedenken,pffff.

Hallo!

Ik had dit zelfde topic al een keer op het decemberforum gezet... Ik ben nu 23 weken zwanger en tob ook nog steeds met een leuke meisjesnaam. Voor een jongetje vond ik het makkelijker alleen ben ik in verwachting van een meid. Ik ben ook dagelijks nog bezig met het zoeken naar namen en lijstjes aan het bekijken. Ik weet wel een hele hoop site's waar je namen kunt vinden alleen is het toch moeilijk iets origineels en echt leuks te bedenken. Ik wil bijvoorbeeld geen naam die erg hoog in allerlij toplijstjes staat.

Tot nu toe had ik op het decemberforum nog niet echt veel reacties gekregen van mensen die lijstjes leuke namen voor mij konden opsommen. Hopelijk levert het topic hier inderdaad meer reacties op!

Succes met bedenken!

2 van mijn vriendinnen hebben ook een meisje
de ene heet Minarda en de ander heet Marody.
niet alledaags zou ik zeggen.

wij zaten ook met het NL-engels verhaal. Onze dochter heet Nina. Hier is dat een vrij ongebruikelijke naam, maar ook niet vreemd.

Erin
Enya
Camryn
Bronwyn
Aisha (maar dat past niet bij een blond blauw-ogig meisje vind ik)

Terug
Bovenaan