Wie weet er een hele gave meidennamm???

MIjn dochter is nu 9 maanden en heet Sasha.

We hebben heeeeeeel lang over de naam gedacht. Pas een aantal weken voor de geboorte hadden we de knoop doorgehakt.
We vonden Sasha wel mooi en stoer.
Ik ben nu weer in verwachting, maar ik wacht eerst op de geslachtsbepaling, want dat scheelt alweer wat namen verzinnen. Ik zou het nu echt niet weten.

Ook leuk vond ik: Robijn, Jasmijn, Jada, Yara, Yaela, Aimee, Nova.

Maar mijn vriend vond dat niets.

gr,
Sabine

onze dochter heet fleur, wat ik ook leuke namen vindt

isa
iris
ivy
amber
isis
marit
manou
milou

lijkt me idd wel lastig om zowel nederlands als amerikaans klinkende namen te zoeken, succes in ieder geval

Wat leuk dat de Nederlandse versie van onze meidennaam hier ook een paar keer genoemd wordt. Jasmijn, wij wonen in Nieuw Zeeland dus wordt het Yasmin (Yesmin)
We zijn alleen nog niet over de schrijfwijze uit, in het Turks is het n.l. Yasemine (Jassemien) vind die uitspraak ook erg mooi, maar ben bang dat het hier in NZ problemen gaat opleveren met de uitspraak.
Onze dochter heet Aylin (Ailien) geen problemen met de uitspraak hier, totdat ze het lezen, dan  zeggen ze Eelin
Dus onze dochter zal haar naam nog wel eens moeten spellen later.

Miriam.

hoi
als wij een dochter hadden gekregen heette ze sterre chayenne. vonden wij wel een leuke originele naam, maar we hebben een jongen gekregen.

Ik zag laatst bij mijn ouders in de straat de naam Novi. Vond hem wel appart en erg leuk.

gr

hoi hoi

wat vindt je van lizz of sam

groetjes bianca

leuk he die namen om gek van teworden hier ook het zelfde vehaal

succes groetjes bianca

hoi hoi

wat vindt je van lizz of sam

groetjes bianca

leuk he die namen om gek van teworden hier ook het zelfde vehaal

succes groetjes bianca

Terug